IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający będzie wymagał złożenia wadium na etapie składania ofert ostatecznych w wysokości 5000,00 PLN. Informacje na temat warunków dotyczących złożenia wadium Zamawiający przekaże wraz z zaproszeniem do składania ofert na etapie składania ofert ostatecznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 3
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Zamawiający nie ustala kryteriów selekcji. Zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
Cena | 40 |
Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia | 25 |
Kwalifikacje zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia | 20 |
Potencjał kadrowy | 15 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Oferty Wykonawców będą musiały uwzględnić następujący podział przedmiotu zamówienia na etapy oraz rozkład procentowy wynagrodzenia za poszczególne etapy:
1)Etap I wstępnych analiz przedrealizacyjnych. Etap ten w szczególności obejmować będzie:
a) określenie możliwości i zasadności realizacji Projektu poprzez analizę możliwych wariantów i wyboru odpowiedniej koncepcji;
b) określenie założeń finansowych i ekonomicznych oraz identyfikację i ocenę ryzyka Projektu;
Prace wykonane w ramach I etapu zostaną przedstawione w przygotowanej przez Wykonawcę prezentacji wstępnej. Prezentacja wstępna powinna w szczególności obejmować: wstępną analizę uwarunkowań finansowo-ekonomicznych, przedstawiać wstępne założenia do modelu realizacji projektu, uwzględniając przeprowadzone analizy, a także proponowany harmonogram jego realizacji. Powinny w niej być przedstawione wstępne wnioski i rekomendacje.
2) Etap II - przeprowadzenie testu rynku w formie dialogu technicznego w celu oceny stopnia zainteresowania podmiotów prywatnych projektem oraz określenie warunków brzegowych wejścia interesantów;
Prace wykonane w ramach II etapu zostaną przedstawione w przygotowanym przez Wykonawcę raporcie. Raport powinien w szczególności obejmować: analizę uwarunkowań finansowo-ekonomicznych, przedstawiać optymalny model realizacji projektu z uwzględnieniem przeprowadzonych analiz, a także harmonogram jego realizacji oraz sposób zakończenia obowiązywania umowy i rozliczania się stron. Powinny w nim być przedstawione skutki (ryzyka) jego realizacji dla Zamawiającego w całym cyklu życia projektu.
3) Etap III - przygotowanie postępowania w sprawie wyboru partnera prywatnego, doradztwo i udział przy prowadzeniu postępowania w sprawie wyboru partnera prywatnego, udział w opracowaniu końcowej wersji umowy o partnerstwie publiczno – prywatnym.
4) Etap IV sprawozdawczy – obejmuje zawarcie umowy i przygotowanie raportu końcowego. Etap ten w szczególności obejmować będzie wyliczenie wszystkich dokumentów i usług wytworzonych przez Wykonawcę w trakcie realizacji każdego z etapów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, kierując się zasadami: celowości, gospodarności, oszczędności, adekwatności i efektywności w zakresie wydatków publicznych, w tym do rezygnacji z poszczególnych etapów zamówienia. Zamawiający stosownie do dyspozycji przepisu art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przy ustaleniu wartości zamówienia uwzględnił największy możliwy zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. Zamawiający deklaruje pewną realizację zamówienia w zakresie etapu I. Wykonawcy w ramach kalkulacji swoich ofert powinni przewidzieć pełny zakres zamówienia, również ten objęty prawem opcji. W wypadku rezygnacji przez Zamawiającego z określonych części zamówienia, wynagrodzenie zostanie wypłacone za faktycznie zrealizowane prace.
Wykonawcy powinni uwzględnić, że wypłata wynagrodzenia następować będzie w częściach za zrealizowanie poszczególnych etapów wg poniższego podziału:
1)Etap 1 - nie więcej niż 10 % wartości oferty brutto
2)Etap 2 - nie więcej niż 10% wartości oferty brutto
3)Etap 3 - nie więcej niż 60% wartości oferty brutto
4)Etap 4 - pozostała część wynagrodzenia.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Szczegółowe warunki zmiany postanowień zawartej umowy zostaną przedstawione w SIWZ na późniejszym etapie postępowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25/01/2017, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: