Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 154685-2016 z dnia 2016-07-25 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Katowice
1) Przedmiotem zamówienia jest a) utrzymanie w eksploatacji posiadanego przez Zamawiającego systemu PRINTOSCOPE w tym dostarczanie aktualizacji modyfikujących posiadane moduły w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz...
Termin składania ofert: 2016-08-02

Katowice: Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.24.2016.UG
Numer ogłoszenia: 181813 - 2016; data zamieszczenia: 16.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154685 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa systemu drukowania i kopiowania w siedzibie zamawiającego w oparciu o posiadany sprzęt drukujący i kopiujący z zastosowaniem eksploatowanego systemu billingowego wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych oraz bieżącą obsługą systemu informatycznego nr DZP.381.24.2016.UG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest a) utrzymanie w eksploatacji posiadanego przez Zamawiającego systemu PRINTOSCOPE w tym dostarczanie aktualizacji modyfikujących posiadane moduły w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz dostosowywanie modułów agenta PRINTOSCOPE i klienta PDA dla nowych systemów operacyjnych stacji lokalnych, b) utrzymanie w ruchu posiadanych przez zamawiającego urządzeń wielofunkcyjnych poprzez: naprawę, konserwację oraz dostawę i montaż wszelkich materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych niezbędnych do poprawnej eksploatacji urządzeń. Wymaganie to nie obejmuje papieru, c) Dostawa fabrycznie nowych i pochodzących z bieżącej produkcji (rok produkcji - nie wcześniej niż 2015) urządzeń wielofunkcyjnych, kompatybilnych z posiadanym systemem PRINTOSCOPE, dostawa elementów niezbędnych do ich integracji z systemem PRINTOSCOPE oraz montaż, uruchomienie, konfigurację oraz podłączenie urządzeń do systemu PRINTOSCOPE, d) Szkolenie pracowników w zakresie zmian w modułach informatycznych oraz w zakresie użytkowania dostarczanych nowych urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość testowego wykorzystania innego systemu bilingowego posiadającego wszystkie funkcjonalności wykorzystywanego przez Zamawiającego systemu Printoscope. Wdrożenie systemu w pierwszym etapie powinno odbyć się na ograniczonym wydzielonym obszarze Zamawiającego (nie większym niż 10% maszyn. Koszty wdrożenia nowego systemu (w szczególności licencji niezbędnych do jego uruchomienia ponosi Wykonawca), natomiast do zadań Zamawiającego należy tylko udostępnienie istniejącej infrastruktury informatycznej. Zakres wdrożenia musi zostać uzgodniony przez strony pod względem warunków organizacyjnych i technicznych. Prawidłowość działania systemu bilingowego będzie weryfikowana w ramach porównania z licznikami maszyn wielofunkcyjnych i w razie wystąpienia różnic do rozliczeń będą przyjmowane wartości mniejsze.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 72.26.70.00-4, 30.12.13.00-6, 30.21.62.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 532471,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ