Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 113131-2016 z dnia 2016-06-30 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Katowice
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware i IBM. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie przez okres 3 lat dla oprogramowania VMware i okres 1 roku dla...
Termin składania ofert: 2016-07-11

Katowice: Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania nr DZP.381.71.2016.DW
Numer ogłoszenia: 168071 - 2016; data zamieszczenia: 29.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113131 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego do posiadanego przez zamawiającego oprogramowania nr DZP.381.71.2016.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware i IBM. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie przez okres 3 lat dla oprogramowania VMware i okres 1 roku dla oprogramowania IBM zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego u producenta VMware Inc, i IBM zgodnie z harmonogramem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 2A i 2B do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta; c) dostęp do bazy wiedzy producenta; d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta. Zakres zamówienia obejmuje zakup usługi wsparcia serwisowego oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację wsparcia serwisowego traktowanego jako wydruk ze strony obsługi licencji firmy VMWare i IBM dla Uniwersytetu Śląskiego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.16.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A - Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego oprogramowania VMware

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93261,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


Część NR: 2   

Nazwa: Część B- Dostawa usługi przedłużenia wsparcia serwisowego oprogramowania IBM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43901,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ