Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 129392-2016 z dnia 2016-05-20 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Katowice
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych (biurko na nogach płytowych-5 szt, stolik okolicznościowy-5 szt., szafa dwudrzwiowa -1 szt., fotel okolicznościowy-1 szt., regał-1 szt.). 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz...
Termin składania ofert: 2016-05-31

Katowice: Dostawa mebli biurowych nr DZP.381.50.2016.DW
Numer ogłoszenia: 117433 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129392 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych nr DZP.381.50.2016.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych (biurko na nogach płytowych-5 szt, stolik okolicznościowy-5 szt., szafa dwudrzwiowa -1 szt., fotel okolicznościowy-1 szt., regał-1 szt.). 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż mebli. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (2015-2016r.), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.13.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4026,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ