Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500034727-N-2017
z dnia 27-09-2017 r.
Katowice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 590414-N-2017
Data: 20/09/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bankowa
12,
40007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl, faks
323 592 048.
Adres strony internetowej (url): http://dzp.us.edu.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II Punkt: 4) W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeniesienia systemu PPMS wraz z oprzyrządowaniem, z dotychczasowej lokalizacji tj. Instytutu Fizyki UŚ im. Augusta Chełkowskiego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach 40-007, parter pok. 39 do miejsca docelowego - Zakładu Fizyki Ciała Stałego UŚ przy ul. Pułku Piechoty 1 A, w Chorzowie 41-500, pokój H/0/04. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: demontaż, zapakowanie i przygotowanie do transportu, transport, ponowny montaż, zalanie ciekłym helem układu PPMS, uruchomienie urządzenia, testy urządzenia. Montaż i uruchomienie urządzenia polegać będzie na dokonaniu wszelkich czynności niezbędnych do funkcjonowania urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem tak, aby urządzenie zachowało wszelkie cechy i właściwości umożliwiające jego pracę w nowym miejscu bez zmiany, w tym pogorszenia jego funkcjonalności. Demontaż, ponowny montaż oraz uruchomienie urządzenia zostaną przeprowadzone przez oficjalnego partnera producenta urządzenia lub osoby upoważnione i przeszkolone przez producenta urządzenia do uruchomienia, serwisowania, napraw tego typu urządzenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę obejmującą dokonany montaż, podłączenie, wymianę elementów niezbędnych do prawidłowej pracy oraz uruchomienie urządzenia. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 5.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2017r., z zastrzeżeniem, iż realizacja będzie się odbywać w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00 po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego. Zamawiający zgłosi Wykonawcy możliwość realizacji zamówienia. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego wynosi do 5 dni roboczych. Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności faktury stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego terminu płatności faktury, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeniesienia systemu PPMS wraz z oprzyrządowaniem, z dotychczasowej lokalizacji tj. Instytutu Fizyki UŚ im. Augusta Chełkowskiego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach 40-007, parter pok. 39 do miejsca docelowego - Zakładu Fizyki Ciała Stałego UŚ przy ul. Pułku Piechoty 1 A, w Chorzowie 41-500, pokój H/0/04. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: demontaż, zapakowanie i przygotowanie do transportu, transport, ponowny montaż, zalanie ciekłym helem układu PPMS, uruchomienie urządzenia, testy urządzenia. Montaż i uruchomienie urządzenia polegać będzie na dokonaniu wszelkich czynności niezbędnych do funkcjonowania urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem tak, aby urządzenie zachowało wszelkie cechy i właściwości umożliwiające jego pracę w nowym miejscu bez zmiany, w tym pogorszenia jego funkcjonalności. Demontaż, ponowny montaż oraz uruchomienie urządzenia zostaną przeprowadzone przez oficjalnego partnera producenta urządzenia lub osoby upoważnione i przeszkolone przez producenta urządzenia do uruchomienia, serwisowania, napraw tego typu urządzenia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2017r., z zastrzeżeniem, iż realizacja będzie się odbywać w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00 po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego. Zamawiający zgłosi Wykonawcy możliwość realizacji zamówienia. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego wynosi do 5 dni roboczych. Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności faktury stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego terminu płatności faktury, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Numer sekcji: IV Punkt: 6.2) W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-09-29, godzina: 09:30 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-10-04, godzina: 09:30 |
||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|