Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 437490 - 2012 data 07.11.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, fax. 32 3592048.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
- W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych oraz paczek dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, a w szczególności: odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z 12 czerwca 2003 roku (Dz. U. Nr 130,poz. 1188 z późn. zm.):
1)przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych
2)przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych priorytetowych,
3)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
4)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych,
5)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
6)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
7)przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych,
8)przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych priorytetowych,
9)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych,
10)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych priorytetowych,
11)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
12)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
13)paczek krajowych,
14)paczek krajowych priorytetowych,
15)paczek krajowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
16)paczek krajowych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
17)paczek krajowych nadanych jako ostrożnie,
18)paczek krajowych nadanych z zadeklarowaną wartością,
19)paczek krajowych nadanych jako paczki wartościowe,
20)paczek zagranicznych,
21)paczek zagranicznych priorytetowych,
22)paczek zagranicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
23)paczek zagranicznych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
24)innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy.
2.Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez Wykonawcę musi mieć moc dokumentu urzędowego, zgodnie z art.45 Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
3.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą na zasadach określonych w:
1)Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
2)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz.1795 z późn. zm.);
3)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz.34 z późn. zm.);
4)W przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym - międzynarodowe przepisy pocztowe tj. Światowa Konwencja Pocztowa, Regulamin Poczty Listowej i Regulamin dotyczący paczek pocztowych.
4.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi SIWZ, załącznik nr 2 (Formularz Cenowy) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) oraz załącznik nr 5 (instrukcja techniczna )do niniejszej Specyfikacji.
5.Określone w Formularzu Cenowym rodzaje i ilości przesyłek i paczek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
6.Wykonawca będzie zobowiązany do doręczania przesyłek w terminach zgodnych z ustawą dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
7.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane wg bieżących potrzeb Zamawiającego od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2013 do 31.12.2013r.
8.Zamówienie, ze względu na swoja specyfikę, w żadnej części nie może być powierzone Podwykonawcom.
9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
14.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN)
15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
19.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
.
- W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych oraz paczek dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, a w szczególności: odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z 12 czerwca 2003 roku (Dz. U. Nr 130,poz. 1188 z późn. zm.):
1)przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych
2)przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych priorytetowych,
3)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych,
4)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych,
5)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
6)przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
7)przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych,
8)przesyłek listowych zagranicznych nierejestrowanych priorytetowych,
9)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych,
10)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych priorytetowych,
11)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
12)przesyłek listowych zagranicznych rejestrowanych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
13)paczek krajowych,
14)paczek krajowych priorytetowych,
15)paczek krajowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
16)paczek krajowych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
17)paczek krajowych nadanych jako ostrożnie,
18)paczek krajowych nadanych z zadeklarowaną wartością,
19)paczek krajowych nadanych jako paczki wartościowe,
20)paczek zagranicznych,
21)paczek zagranicznych priorytetowych,
22)paczek zagranicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
23)paczek zagranicznych, priorytetowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO),
24)innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy.
2.Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez Wykonawcę musi mieć moc dokumentu urzędowego, zgodnie z art.45 Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
3.Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą na zasadach określonych w:
1)Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
2)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz.1795 z późn. zm.);
3)Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz.34 z późn. zm.);
4)W przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym - międzynarodowe przepisy pocztowe tj. Światowa Konwencja Pocztowa, Regulamin Poczty Listowej i Regulamin dotyczący paczek pocztowych.
4.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia stanowi SIWZ, załącznik nr 2 (Formularz Cenowy) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) oraz załącznik nr 5 (instrukcja techniczna )do niniejszej Specyfikacji.
5.Określone w Formularzu Cenowym rodzaje i ilości przesyłek i paczek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
6.Wykonawca będzie zobowiązany do doręczania przesyłek w terminach zgodnych z ustawą dnia 12 czerwca 2003r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r.,Nr 189, poz.1159 z późn. zm.);
7.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane wg bieżących potrzeb Zamawiającego od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2013 do 31.12.2013r albo do wyczerpania kwoty , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
8.Zamówienie, ze względu na swoja specyfikę, w żadnej części nie może być powierzone Podwykonawcom.
9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
14.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN)
15.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
19.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3).
- W ogłoszeniu jest: ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zawartej umowy (Aneks):
1.Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1)konieczność zmiany miejsca realizacji zamówienia jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa).
2)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy; Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy.
3)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
4)w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą- na pisemny wniosek jednej ze Stron
.
- W ogłoszeniu powinno być: ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zawartej umowy (Aneks):
1.Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:
1)konieczność zmiany miejsca realizacji zamówienia jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub okoliczności, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa).
2) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .
3)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice ul. Bankowa 12,pok. 69 III p..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice ul. Bankowa 12,pok. 69 III p..