IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6,
2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
3) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
4) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia sprzętu w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”;
5) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji urządzenia o parametrach technicznych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.035.2017.DW, poprzedzającego zawarcie umowy,
6) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron,
7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w §4 ust. 1 wzoru umowy,
8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-06-09, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | CZĘŚĆ A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części A, jest dostawa mieszadła magnetycznego z grzaniem, pakiet – 6 szt.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzenia, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Instytut Chemii, Zakład Chemii Nieorganicznej, Metaloorganicznej i Katalizy Uniwersytetu Śląskiego, ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji-24 m-ce.
6.Termin realizacji zamówienia do 14 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42996400-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | CZĘŚĆ B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części B, jest dostawa mieszadła magnetycznego z grzaniem, pakiet - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Instytut Chemii, Zakład Chemii Nieorganicznej, Metaloorganicznej i Katalizy Uniwersytetu Śląskiego, ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
6.Termin realizacji zamówienia do 14 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42996400-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | CZĘŚĆ C |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części C, jest dostawa spektrofotometru Vis - 1 szt.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2C.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Instytut Chemii, Zakład Chemii Nieorganicznej, Metaloorganicznej i Katalizy Uniwersytetu Śląskiego, ul. Szkolna 9, 40-006 Katowice.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji- 24 m-ce.
6.Termin realizacji zamówienia do 28 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | CZĘŚĆ D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części D, jest dostawa kombinowanej elektrody do mierzenia pH szklany korpus, szklana bańka, złącze BNC - 1 szt.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4. Adres dostawy: Instytut Fizyki, Zakład Ciała Stałego Uniwersytetu Śląskiego ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów.
5. Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
6.Termin realizacji zamówienia do 21 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31711140-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | CZĘŚĆ E |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części E, jest dostawa mieszadła magnetycznego z grzaniem, pakiet - 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2E do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Instytut Fizyki, Zakład Biofizyki i Fizyki Molekularnej Uniwersytetu Śląskiego ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
6.Termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42996400-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | CZĘŚĆ F |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części F, jest dostawa elektrod zespolonych pH – 2 szt.
2. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2F do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Hydrologii i Geologii Inżynierskiej, Uniwersytetu Śląskiego, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
6.Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31711140-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | CZĘŚĆ G |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części G, jest dostawa cyrkulatora grzewczo-chłodzącego – 1 szt.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2G do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Instytut Fizyki, Zakład Biofizyki i Fizyki Molekularnej Uniwersytetu Śląskiego ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
6.Termin realizacji zamówienia: do 35 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42943000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 8 | Nazwa: | CZĘŚĆ H |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części H, jest dostawa rejestratora danych 5-kanałowy – 1 szt. (z 4 sondami igłowymi do 5-kanałowego rejestratora danych ).
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2H do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Hydrologii i Geologii Inżynierskiej, Uniwersytetu Śląskiego, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
6.Termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 9 | Nazwa: | CZĘŚĆ I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części I, jest dostawa zestawu do rejestracji temperatury wody – 1 zestaw.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2I do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Hydrologii i Geologii Inżynierskiej, Uniwersytetu Śląskiego, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
6.Termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 10 | Nazwa: | CZĘŚĆ J |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części J, jest dostawa przenośnego spektrofotometru z modułem zasilania/USB wraz z kuwetą i korkami – 1 szt.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2J do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Hydrologii i Geologii Inżynierskiej, Uniwersytetu Śląskiego, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 m-ce.
6.Termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 11 | Nazwa: | CZĘŚĆ K |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia, w zakresie części K, jest dostawa kolorymetrów– 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2K do SIWZ.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny.
4.Adres dostawy: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Fizjologii Zwierząt i Ekotoksykologii, ul. Bankowa 9, 40-007 Katowice.
5.Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
6.Termin realizacji zamówienia: do 42 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38300000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
cena oferty | 60,00 |
okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Niniejsze postępowanie w zakresie części K jest współfinansowane z Projektu: „NEW. Zwiększenie konkurencyjności studentów Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego na rynku pracy przez rozwój ich kompetencji zawodowych”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Oś Priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym, nr wniosku POWR.03.01.00-00 -K340/15.