Katowice:
DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH nr rej.: DZP.381.91.2013.DW

Numer ogłoszenia: 332140 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH nr rej.: DZP.381.91.2013.DW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych zwanych dalej urządzeniami.
2.Wymagane parametry oraz szczegółowy opis zostały określone w Załączniku nr 2 A-F do SIWZ( Opis przedmiotu zamówienia) będącym integralną częścią SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części ( od A do F ), co oznacza że Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. (możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części).
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - zgodnie z poniższym podziałem:
a)Część A- Stanowisko pompowe - 2 sztuki
b)Część B - Miernik LCR - 1 sztuka
c) Część C- Multimetr cyfrowy- 2 sztuki
d)Część D - Miernik- 1 sztuka
e)Część E - Mineralizator Mikrofalowy- 1 sztuka
f)Część F - Generator arbitralny DG- 1 sztuka
5.Zakres zamówienia obejmuje:
1)Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt oraz na swoją odpowiedzialność przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust.1 rozdz. I SIWZ do miejsca właściwego wskazanego w SIWZ ( ust.10 rozdz. I SIWZ) wraz z wniesieniem urządzenia i rozładunkiem.
2)Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego urządzenia w okresie gwarancyjnym.
6.Wymagany termin gwarancji:
1)Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowane urządzenie:
a)Część A- Stanowisko pompowe - min. 24 miesiące,
b) Część B - Miernik LCR - min. 12 miesięcy,
c) Część C- Multimetr cyfrowy- min. 12 miesięcy,
d) Część D - Miernik- min. 12 miesięcy ,
e) Część E - Mineralizator Mikrofalowy- min. 5 lat na piec mikrofalowy, min. 5 lat na korozję komory pieca, min. 5 lat na magnetrony, min. 1 rok na naczynia w części zużywalne,
f)Część F - Generator arbitralny DG- min. 36 miesięcy.
2)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny urządzenia.
3)Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją urządzenia.
4)Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim.
5)Gwarancja obejmuje wymianę wszystkich niezużywalnych części mechanicznych i elektrycznych oraz pracę serwisu.
7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo jak i ilościowo z ofertą Wykonawcy na adres podany w z ust. 10 rozdz. I SIWZ - miejsce dostawy, z protokołem odbioru zgodnym z umową. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w opakowaniu z urządzeniem karty gwarancyjnej.
8.Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. W zakresie części F ( generator arbitralny) Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był wyprodukowany w 2013r.
9.Wymagany termin realizacji zamówienia:
1)Część A- Stanowisko pompowe - 4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
2)Część B - Miernik LCR - 5 tygodni od daty zawarcia umowy,
3)Część C- Multimetr cyfrowy- 3 tygodnie od daty zawarcia umowy,
4)Część D - Miernik- 4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
5)Część E - Mineralizator Mikrofalowy- 8 tygodni od daty zawarcia umowy,
6)Część F - Generator arbitralny DG- 2 tygodnie od daty zawarcia umowy.
10.Miejsce dostawy:
1)Część A- Stanowisko pompowe
- Instytut Fizyki, Zakład Fizyki Kryształów, ul. Uniwersytecka 4, 0-007 Katowice,
2)Część B - Miernik LCR
- Instytut Fizyki, Zakład Biofizyki i Fizyki Molekularnej,, ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice,
3)Część C- Multimetr cyfrowy
- Katedra Materiałoznawstwa, Zakład Elekroceramiki Funkcjonalnej, ul. Śnieżna 2, 41-200 Sosnowiec,
4)Część D - Miernik
- Katedra Materiałoznawstwa, Zakład Elekroceramiki Funkcjonalnej, ul. Śnieżna 2, 41-200 Sosnowiec,
5)Część E - Mineralizator Mikrofalowy
- Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Fizjologii Roślin, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice,
6)Część F - Generator arbitralny DG
- Dział Logistyki Sekcja Dostaw, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
11.Wymaga się aby Wykonawca poinformował Zamawiającego o terminie dostawy na 3 dni wcześniej.
12.Dostawa może nastąpić wyłącznie w godzinach od 0800 do 1400 w dni pracujące.
13.Wykonawca wystawi pojedyncze faktury VAT przyporządkowane do odpowiedniego nr indeksu.
14.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (Załącznik nr 4 do SIWZ).
15.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
16.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
17.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do urządzenia opisanego przez Zamawiającego. Wpisanie znaków towarowych (nazw urządzenia) jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy urządzeń i wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu urządzeń należy traktować jako przykładowe i pomocnicze.
18.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
19.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
20.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
21.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
22.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
23.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.25.00-5, 38.40.00.00-9, 38.55.20.00-9, 38.00.00.00-5, 31.12.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet, jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym.W razie wątpliwości, co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. ORYGINAŁ LUB KOPIA poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
2. Jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia W załączeniu do SIWZ druk do ewentualnego wykorzystania. załącznik nr 5 do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza) ORYGINAŁ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji:
1)zakończenia serii produkcyjnej danego modelu urządzenia oraz rozpoczęcia produkcji nowego modelu o równych lub lepszych parametrach technicznych;
2)zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty;
3)zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;
4)zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia urządzenia w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. siła wyższa;
5)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom;
6)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzenia lub Wykonawcę;
7)zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron;
8)przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, polegającej na zmianie stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami; wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu;
9)w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 69, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, pok. 69 ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F.