Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
Formularz
Ogłoszenie nr 500020277-N-2017 z dnia 30-08-2017 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Wykonanie „Ogrodu Nauk” przy Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej ( CINIBA) w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566464-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl, faks 323 592 048.
Adres strony internetowej (url): www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie „Ogrodu Nauk” przy Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej ( CINIBA) w Katowicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.080.2017.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie „Ogrodu Nauk” przy Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej (CINIBA) w Katowicach w oparciu o opracowaną przez Zamawiającego koncepcję zagospodarowania terenu oraz dokumentację projektową. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1) w zakresie części A: zakup i rozstawienie elementów małej architektury tj. donic na rośliny, kostek betonowych oraz betonowych koszy na śmieci (zwanych również materiałami betonowymi) wraz z ich dostawą, transportem, rozładunkiem oraz montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przez montaż materiałów betonowych należy rozumieć: złożenie i instalację kompletnych i gotowych do użycia zgodnie z przeznaczeniem elementów, ustawienie w miejscu docelowym zgodnie z dokumentacją projektową, wstępną konserwację oraz przystosowanie ich do użytkowania. Oferowane materiały betonowe muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające materiały do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny materiałów betonowych. 2)w zakresie części B: zakup, dostawę, transport i nasadzenie roślin (zwanych również materiałem roślinnym) w donicach, w tym zapewnienie ziemi oraz wypełnienie donic zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, a także gwarancję. Oferowany materiał roślinny musi posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające materiały do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 2A-B do SIWZ, dokumentacja projektowa, zdjęcia poglądowe. 4.Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, których dotyczy przedmiot niniejszego postępowania, po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 5.Termin realizacji zamówienia: 1)Część A- do 30 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień. 2)Część B- do 30 dni od daty przekazania zamówienia, nie krócej niż 1 dzień. 6. Adres dostawy: Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka (CINIBA), Uniwersytet Śląski w Katowicach, Bankowa 11a, 40-007 Katowice; 7.Wymagany minimalny termin gwarancji: a)w zakresie części A: materiały betonowe: 24 m-ce, licząc od daty podpisania protokołu odbioru; b)w zakresie części B: materiały roślinne: 1 m-c, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. 8.Warunki płatności (termin płatności): do 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44114200-4

Dodatkowe kody CPV: 03441000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: CZĘŚĆ A
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, tj. ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: CZĘŚC B
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp, tj. ponieważ nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych