Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
|
Formularz
Ogłoszenie nr 500030665-N-2017
z dnia 19-09-2017 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Usługa w zakresie przeniesienia systemu PPMS wraz z oprzyrządowaniem z Katowic do Chorzowa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584267-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bankowa
12,
40007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl, faks
323 592 048.
Adres strony internetowej (url): http://dzp.us.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie przeniesienia systemu PPMS wraz z oprzyrządowaniem z Katowic do Chorzowa
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeniesienia systemu PPMS wraz z oprzyrządowaniem, z dotychczasowej lokalizacji tj. Instytutu Fizyki UŚ im. Augusta Chełkowskiego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach 40-007, parter pok. 39 do miejsca docelowego - Zakładu Fizyki Ciała Stałego UŚ przy ul. Pułku Piechoty 1 A, w Chorzowie 41-500, pokój H/0/04. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: demontaż, zapakowanie i przygotowanie do transportu, transport, ponowny montaż, zalanie ciekłym helem układu PPMS, uruchomienie urządzenia, testy urządzenia. Montaż i uruchomienie urządzenia polegać będzie na dokonaniu wszelkich czynności niezbędnych do funkcjonowania urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem tak, aby urządzenie zachowało wszelkie cechy i właściwości umożliwiające jego pracę w nowym miejscu bez zmiany, w tym pogorszenia jego funkcjonalności. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił min. 12 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę obejmującą dokonany montaż, podłączenie, wymianę elementów niezbędnych do prawidłowej pracy oraz uruchomienie urządzenia. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 5.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2017r., z zastrzeżeniem, iż realizacja będzie się odbywać w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00 po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego. Zamawiający zgłosi Wykonawcy możliwość realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63000000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|