Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500160500-N-2018
z dnia 10-07-2018 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570794-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bankowa
12,
40007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl, faks
323 592 048.
Adres strony internetowej (url): www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.049.2018.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu oraz oprogramowania Fortinet, zwaną dalej usługą wsparcia serwisowego. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego producenta urządzeń i oprogramowania Fortinet. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta; c) dostęp do bazy wiedzy producenta; d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta; e) naprawę sprzętu i wymianę/dostawę części zamiennych. 2) Zakres zamówienia obejmuje zakup usługi wsparcia serwisowego oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację wsparcia serwisowego traktowanego jako wydruk ze strony obsługi licencji producenta urządzeń i oprogramowania Fortinet dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. 3) Termin gwarancji. Wymagany minimalny termin gwarancji na nośniki (jeśli dotyczy) wynosi 3 miesiące. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ. 5) Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do 14 dni od daty zawarcia umowy. Usługa wsparcia serwisowego obejmuje okres określony w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego producenta urządzeń i oprogramowania Fortinet: przez 1 rok od 29.06.2018r. 6) Adres dostawy: Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, pok. 420 7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72591000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|