Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500001271-N-2018
z dnia 03-01-2018 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa wstrząsarki stołowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616389-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bankowa
12,
40007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl, faks
323 592 048.
Adres strony internetowej (url): www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wstrząsarki stołowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.129.2017.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wstrząsarki stołowej (1 szt.) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, zwanego dalej „urządzeniem”. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzenia, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy. 5.Adres dostawy: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Katedra Mikrobiologii, Uniwersytetu Śląskiego, ul. Jagiellońska 28, 40-032 Katowice. 6.Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy. 7.Warunki płatności (termin płatności): do 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38436000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|