Ogłoszenie nr 500068537-N-2017
z dnia 01-12-2017 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608318-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bankowa
12,
40007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl, faks
323 592 048.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.115.2017.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2016), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu w okresie gwarancji. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-K do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30232000-4
Dodatkowe kody CPV:
30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
część A- drukarka laserowa-2 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
część B- drukarka laserowa-1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
część C- drukarka laserowa-1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
część D- drukarka atramentowa-1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
część E- drukarka laserowa-1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
część F- drukarka laserowa-1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
część G- urządzenie wielofunkcyjne-1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
8
NAZWA:
część H- urządzenie wielofunkcyjne-1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
9
NAZWA:
część I- urządzenie wielofunkcyjne-1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
10
NAZWA:
część J- urządzenie wielofunkcyjne-2 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
CZĘŚĆ NR:
11
NAZWA:
część K- urządzenie wielofunkcyjne-1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wada postępowania polega na tym, iż nie ma możliwości skutecznego ocenienia złożonych ofert pod względem jednego z przewidzianych kryteriów oceny ofert, tj. „termin realizacji”. Dla tego kryterium zamawiający przewidział wagę 30 % a opis sposobu liczenia punktów został skonstruowany jak dla wagi 10%. W ostatecznym ujęciu żadna ze złożonych ofert nie może otrzymać maksymalnej liczby punktów przewidzianych dla kryterium „termin realizacji”.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.