Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500055153-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa zestawu do rejestracji temperatury wody

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596299-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500040500-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl, faks 323 592 048.
Adres strony internetowej (url): www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelni publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu do rejestracji temperatury wody
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.109.2017.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do rejestracji temperatury wody ( 1 szt.) zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, zwany dalej „urządzeniem”. Oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2016-2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2)Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4)Termin realizacji zamówienia: do 28 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień 5)Adres dostawy: Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Hydrologii i Geologii Inżynierskiej, Uniwersytetu Śląskiego, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec. 6)Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38410000-2

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: dostawa zestawu do rejestracji temperatury wody
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 5963.54
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Grzegorz Gałek MeteoPlus
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Karkonoska 11/2
Kod pocztowy: 58-420
Miejscowość: Lubawka
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7284.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7284.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7284.06
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych