Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500052552-N-2017 z dnia 02-11-2017 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Usługa w zakresie przeniesienia systemu PPMS wraz z oprzyrządowaniem z Katowic do Chorzowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590414-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500034727-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl, faks 323 592 048.
Adres strony internetowej (url): http://dzp.us.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa w zakresie przeniesienia systemu PPMS wraz z oprzyrządowaniem z Katowic do Chorzowa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.079.2017.UG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeniesienia systemu PPMS wraz z oprzyrządowaniem, z dotychczasowej lokalizacji tj. Instytutu Fizyki UŚ im. Augusta Chełkowskiego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach 40-007, parter pok. 39 do miejsca docelowego - Zakładu Fizyki Ciała Stałego UŚ przy ul. Pułku Piechoty 1 A, w Chorzowie 41-500, pokój H/0/04. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: demontaż, zapakowanie i przygotowanie do transportu, transport, ponowny montaż, zalanie ciekłym helem układu PPMS, uruchomienie urządzenia, testy urządzenia. Montaż i uruchomienie urządzenia polegać będzie na dokonaniu wszelkich czynności niezbędnych do funkcjonowania urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem tak, aby urządzenie zachowało wszelkie cechy i właściwości umożliwiające jego pracę w nowym miejscu bez zmiany, w tym pogorszenia jego funkcjonalności. Demontaż, ponowny montaż oraz uruchomienie urządzenia zostaną przeprowadzone przez oficjalnego partnera producenta urządzenia lub osoby upoważnione i przeszkolone przez producenta urządzenia do uruchomienia, serwisowania, napraw tego typu urządzenia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od daty zawarcia umowy do dnia 30.11.2017r., z zastrzeżeniem, iż realizacja będzie się odbywać w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00 po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego. Zamawiający zgłosi Wykonawcy możliwość realizacji zamówienia. Maksymalny dopuszczalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego wynosi do 5 dni roboczych. Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności faktury stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania dłuższego terminu płatności faktury, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 63000000-9

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Usługa w zakresie przeniesienia systemu PPMS wraz z oprzyrządowaniem z Katowic do Chorzowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 333904.20
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: LOT-QuantumDesign GmbH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Im Tiefen See 58
Kod pocztowy:
Miejscowość: Darmstadt 64293
Kraj/woj.: Niemcy

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
Skrót literowy nazwy państwa: D
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 78350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78350.00
Waluta: euro
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych