Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500041075-N-2017 z dnia 10-10-2017 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa urządzeń laboratoryjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585839-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500029559-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl, faks 323 592 048.
Adres strony internetowej (url): www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.100.2017.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A-B do SIWZ, zwanych dalej „urządzeniami”. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2016 -2017), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup urządzeń, dostawę, rozładunek i wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także bezpłatny serwis gwarancyjny. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 A-B do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem: a)Część A: Cyrkulator grzewczo-chłodzący – 1 szt. b)Część B : Zestaw do rejestracji temperatury wody – 1 zestaw. 5.Termin realizacji zamówienia: 1)Część A: do 35 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień. 2)Część B: do 28 dni od daty zawarcia umowy, nie krócej niż 1 dzień 6.Adres dostawy: a)Część A: Instytut Fizyki, Zakład Biofizyki i Fizyki Molekularnej Uniwersytetu Śląskiego ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41-500 Chorzów, b)Część B: Wydział Nauk o Ziemi, Katedra Hydrologii i Geologii Inżynierskiej, Uniwersytetu Śląskiego, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec; 7. Wymagany minimalny termin gwarancji: a)Część A - 24 m-ce, b)Część B - 12 m-cy. 8. Warunki płatności (termin płatności): do 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. 9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42943000-8

Dodatkowe kody CPV: 38410000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: CZĘŚĆ A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 14470
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Wojciech Kaca DONSERV
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Michała Spisaka 31
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17 773,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17 773,50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17 773,50
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: CZĘŚĆ B
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podst. art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w zakresie części B- ponieważ w zakresie tej części nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych