Katowice: USŁUGA CZYSZCZENIA I NAPRAWY ŻALUZJI PIONOWYCH
Numer ogłoszenia: 508452 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 451660 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA CZYSZCZENIA I NAPRAWY ŻALUZJI PIONOWYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia usługa czyszczenia i naprawy żaluzji pionowych dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Śląskiego.
2.Przedmiot zamówienia dotyczy obiektów Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych na terenie miast: Katowice, Sosnowiec, Chorzów, Rybnik, Cieszyn oraz wsi Boguchwałowice.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji oraz załączniku nr 3 (Wzór umowy) do niniejszej Specyfikacji.
4.Terminy realizacji: wg bieżących potrzeb Zamawiającego, od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2013 do dnia 31.12.2014 r. albo do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. 5.Termin gwarancji:
1)na wykonaną usługę wynosi minimum 6 miesięcy,
2)na zamontowane materiały, urządzenia, części itp. wynosi minimum 12 miesięcy
6.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. (w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 5 do SIWZ)
7.Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu materiału oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy materiałów wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu materiału należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Zamawiający uzna zaoferowane materiały za równoważne do wymaganych, jeżeli Wykonawca zaoferuje wymaganą różnorodność rodzajów materiałów- w gamie kolorystycznej odpowiadającej danemu rodzajowi materiału (1:1).
11.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
12.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: USŁUGA CZYSZCZENIA I NAPRAWY ŻALUZJI PIONOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ