Katowice: Dostawa kamery termowizyjnej
Numer ogłoszenia: 32350 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5666 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kamery termowizyjnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamery termowizyjnej ( 1 szt.), zwanej dalej urządzeniem, wraz z uruchomieniem urządzenia i szkoleniem (dla max. 4 osób) w zakresie jego obsługi.
2.Minimalny termin gwarancji: kamera termowizyjna- min. 24 miesiace, detektor- 10 lat;
a) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić krajowy serwis gwarancyjny (na terenie RP);
b) czas naprawy w okresie objętym gwarancją - do czternastu (14) dni od zgłoszenia awarii, wady urządzenia.
c) W przypadku konieczności importu części z zagranicy, czas naprawy ulega wydłużeniu o czas niezbędny do sprowadzenia części (jednak nie dłużej niż 30 dni)
d) gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z naprawą i przeglądami urządzenia. Bieg terminu gwarancji dla urządzenia rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia karty gwarancyjnej w opakowaniu z urządzeniem;
3. Warunki realizacji zamówienia:
a)przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00;
b)termin płatności faktury wynosi 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT;
c)oferowane urządzenie powinno posiadać stosowne certyfikaty oraz być fabrycznie nowe- rok produkcji 2014r.
d)opis techniczny urządzenia oraz instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2 do SIWZ.
5.Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
6. Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Śląski, Wydział Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, 41- 200 Sosnowiec.
7.Warunki realizacji zamówienia. Warunki płatności. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
8. Oferty równoważne: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
9. Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją w swojej ofercie (zgodnie z treścią ust. 6 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 68.65.16.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa kamery termowizyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109272,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ