Katowice: Usługa cateringu nr sprawy: DZP.381.31.2015.UG
Numer ogłoszenia: 308696 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284258 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringu nr sprawy: DZP.381.31.2015.UG.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: usługa cateringowa w trakcie trwania II Kongresu Dydaktyki Polonistycznej.
2.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności organizację 14 przerw kawowych w trakcie 4 dni trwania II Kongresu Dydaktyki Polonistycznej, tj. przygotowanie, dostarczenie i podawanie poczęstunków we wskazanych miejscach, przygotowanie, nakrycie i dekorację stołów bufetowych, wypożyczenie zastawy stołowej tj. zastawy ceramicznej lub porcelanowej, sztućców platerowanych, szkła (Zamawiający nie dopuszcza użycia jednorazowej zastawy), obsługę kelnerską w razie konieczności, posprzątanie po zakończonym cateringu najpóźniej 30 minut po zakończeniu jedzenia i picia. W każdej z 14 przerw kawowych będzie uczestniczyć max. 220 osób. Zamawiający poinformuje o ostatecznej liczbie osób biorących udział w poszczególnej przerwie kawowej na trzy dni przed każdym z czterech dni Kongresu.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
4.Termin realizacji zamówienia: 18-21 listopad 2015 roku:
1)w dniu 18.11.2015 (4 przerwy kawowe),
2)w dniu 19.11.2015 (4 przerwy kawowe),
3)w dniu 20.11.2015 (4 przerwy kawowe), )w dniu 21.11.2015 (2 przerwy kawowe).
5.Miejsce realizacji zamówienia:
1)Dom Oświaty w Katowicach, ul. Francuska 12, 40-015 Katowice,
2)Rektorat Uniwersytetu Śląskiego, ul. Bankowej 12, 40-007 Katowice,
3)Centrum Informacji Naukowej i Biblioteka Akademicka, ul. Bankowa 11a, 40-007 Katowice, CINiBA,
4)Wydział Prawa Uniwersytetu Salskiego, ul. Bankowa 11b, 40-007 Katowice.
6.Warunki realizacji zamówienia. Warunki płatności: szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
7.Podwykonawcy: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją w swojej ofercie (zgodnie z treścią ust. 6 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych powinien podać nazwy (firmy) tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 6 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ).
8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa cateringu nr sprawy: DZP.381.31.2015.UG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ