Katowice: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DZP.381.66.2012.DW.
Numer ogłoszenia: 301142 - 2012; data zamieszczenia: 14.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223508 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DZP.381.66.2012.DW..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, artykułów biurowych, zwanych dalej artykułami. Zakres zamówienia obejmuje zakup artykułów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. Szczegółowy opis artykułów stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Wskazane w opisie ilości artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania podanych ilości maksymalnych, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie Zamówienia zostanie zrealizowane w całości jednorazową dostawą. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo i ilościowo z ofertą Wykonawcy, pakowane wg. danego nr. indeksu i oznaczone tymże numerem. Adres dostawy - Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 Dział Logistyki Okres realizacji zamówienia: Wykonawca dostarczy artykuły w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Wymagany minimalny okres gwarancji: zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie mniej niż 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów określonych szczegółowo w ich opisie (załącznik nr 2 do SIWZ ) w cenach zaoferowanych przez niego w ofercie. Oferty niezawierające pełnego asortymentu artykułów, które Zamawiający wskazał w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część opisu oferowanych artykułów, będą podlegały odrzuceniu, jako nieodpowiadające treści SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu artykułu oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy artykułów wskazane w SIWZ. Wskazania te należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wskazanie takie jest uzasadnione specyfiką zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.70.00-6, 30.19.21.60-0, 30.19.20.00-1, 30.19.76.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DZP.381.66.2012.DW.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17038,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ