Katowice: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DZP.381.20.2013.DW
Numer ogłoszenia: 237966 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108724 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH DZP.381.20.2013.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych - zwanych dalej urządzeniami.
2.Wymagane parametry oraz szczegółowy opis zostały określone w Załącznikach nr 2A -E do SIWZ ( Opis przedmiotu zamówienia) będącymi integralną częścią SIWZ.
3.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części ( od 2A do 2E ), co oznacza że Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. (możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części).
4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - zgodnie z poniższym podziałem:
Część A - łaźnie wodne -4 sztuki
Część B - suszarka z wymuszonym nawiewem powietrza - 2 sztuki,
- redestylator elektryczny- 1 sztuka,
- destylarka elektryczna do wody- 2 sztuki,
- suszarka laboratoryjna-1 sztuka,
Część C- waga laboratoryjna - 10 sztuk, waga analityczna- 3 sztuki,
Część D- wytrząsarka do próbówek- 4 sztuki,
- mieszadło magnetyczne z grzaniem- 10 sztuk,
- wirówka laboratoryjna-1 sztuka,
- cyfrowa wirówka laboratoryjna-1 sztuka
Część E- pH-metr z wymienialną elektrodą- 10sztuk
5.Oferowane urządzenie/a muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji 2012/2013), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie/a do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
6.Zakres zamówienia obejmuje:
1)Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt oraz na swoją odpowiedzialność przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt.1 rozdz. I SIWZ do miejsca właściwego wskazanego w SIWZ (pkt. 9 rozdz. I ) wraz z wniesieniem towaru i rozładunkiem;
2)Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego urządzeń w okresie gwarancyjnym.
3)Dostawa, rozładunek, montaż, instalacja i uruchomienie urządzeń nastąpi w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z pkt. 9 rozdz. I SIWZ - miejsce dostawy.
7.Wymagany termin gwarancji:
1)Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił pełnej gwarancji na oferowane urządzenie/a zgodnie z gwarancją producenta lub głównego dystrybutora na terenie RP, nie krótszej jednak niż 12 m-cy.
2)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny, krajowy serwis gwarancyjny, zapewniający niezwłoczne dokonywanie napraw lub ewentualne wymiany gwarancyjne zamówionego sprzętu.
3)Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją urządzenia.
4)Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć instrukcję obsługi urządzenia w języku polskim.
5)Gwarancja obejmuje wymianę wszystkich niezużywalnych części mechanicznych i elektrycznych oraz pracę serwisu.
6)Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo jak i ilościowo z ofertą Wykonawcy na ww. adres (zgodnie z pkt. 9 rozdz. I SIWZ - miejsce dostawy) z protokołem odbioru zgodnym z umową. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w każdym opakowaniu z urządzeniem karty gwarancyjnej.
8.Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający w części E- pH-metr z wymienialną elektrodą, dopuszcza realizację zamówienia w terminie do 42 dni od daty zawarcia umowy.
9.Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy urządzenie do siedziby Zamawiającego pod adres: Dział Logistyki Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
10.Wymaga się aby Wykonawca poinformował Zamawiającego o terminie dostawy na 3 dni wcześniej.
11.Dostawa może nastąpić wyłącznie w godzinach od 08.00 do 14.00 w dni pracujące.
12.Wykonawca wystawi pojedyncze faktury VAT przyporządkowane do odpowiedniego nr indeksu.
13.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (Załącznik nr 4 do SIWZ).
14.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do urządzenia opisanego przez Zamawiającego. Wpisanie znaków towarowych (nazw urządzenia) jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu urządzeń oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy urządzeń i wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu urządzeń należy traktować jako przykładowe i pomocnicze.
17.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
18.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
19.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
21.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
22.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.31.00.00-1, 38.43.65.00-5, 38.41.60.00-4, 42.94.30.00-8, 42.93.11.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6256,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Część B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40698,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40698,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22875,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ