Ogłoszenie nr 104411 - 2017
z dnia 2017-07-05 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 74041-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 78243-2017 Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Bankowa
12,
40007
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 592 048, faks
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy i tonerów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZP.381.024.2017.DW II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy i tonerów, zwanych dalej „materiałami”. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 3.Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia a tym samym pełnej kwoty umowy. 4.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości materiałów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Dostawy realizowane będą w terminie do 7 dni od daty otrzymania pisemnego zamówienia wysłanego przez Zamawiającego, nie mniej jednak niż 1 dzień od otrzymania pisemnego zamówienia wysłanego przez Zamawiającego. 5.Adres dostawy: 1)poz.1-329 wykazu materiałów ( załącznik nr 2 do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”) - Uniwersytet Śląski w Katowicach, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice, 2)poz.330-339 wykazu materiałów (załącznik nr 2 do SIWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”) -Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, 6.Wymagany minimalny termin gwarancji: 12 m-cy, 7.Warunki płatności (termin płatności): do 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury, 8.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
30192113-6 III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 1
| NAZWA: Dostawa tuszy i tonerów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT758689 Walutazłoty IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
VECTOR Sp. z o.o.,
,
ul. Bielska 29,
40-745,
Katowice, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 701271,08 Oferta z najniższą ceną/kosztem 701271,08 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 757755,03 Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
|