Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510215297-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa sprzętu RTV

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, a tym samym przedmiot zamówienia jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwó- POWR.03.05.00-00-Z117/17-00,
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569235-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540153682-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347, ul. Bankowa  12, 40-007  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 359 13 34, e-mail dzp@us.edu.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): https://www.us.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu RTV
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.072.2020.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV: sprzętu audio oraz konsol mikserskich. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nieużywany, pochodzić z bieżącej produkcji (nie starszy niż 2019), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 2.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie poniższym podziałem: a)część A: sprzęt audio: poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 1 szt. poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -1 szt. poz. 3: głośniki monitory- 6 szt. poz. 4: interfejs audio karta midi- 6 szt. poz. 5: interfejs audio - 2 szt. poz. 6: mikrofon- 2 szt. poz. 7: mikrofon-2 szt. poz. 8: mikrofon- 2 szt. poz. 9: mikrofon: 1 szt. poz. 10: kontroler: 6 szt. poz. 11: słuchawki: 6 szt. b)część B: konsola mikserska (1 szt.) c)część C: konsola mikserska (1 szt.) 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie poszczególnych części od A do C). 5.Termin realizacji zamówienia: część A, B, C: do 45 dni od daty zawarcia umowy, 6.Adres dostawy: część A, B, C- Dział Logistyki po, 420, ul Bankowa 12, 40-007 Katowice. 7.Wymagany minimalny termin gwarancji: a) część A: sprzęt audio: poz. 1: głośnik- monitor studyjny- 36 m-cy poz. 2: głośniki - monitory odsłuchowe -60 m-cy poz. 3: głośniki monitory- 24 m-ce poz. 4: interfejs audio karta midi- 24 m-ce poz. 5: interfejs audio – 36 m-cy poz. 6: mikrofon-24 m-ce poz. 7: mikrofon-24 m-ce poz. 8: mikrofon-60 m-cy poz. 9: mikrofon- 36 m-cy poz. 10: kontroler-24 m-ce poz. 11: słuchawki: 24 m-ce b) część B: konsola mikserska –36 m-cy c) część C: konsola mikserska - 24 m-ce
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32000000-3

Dodatkowe kody CPV: 32351000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: CZĘŚĆ A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 43273.77
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. RAGTIME sp.j. Anna i Wojciech Lasek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 19 oficyna
Kod pocztowy: 45-068
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48787.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48787.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57121.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: CZĘŚĆ B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1995.66
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Łukasz Bem Bemix Media
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 52/2
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3100.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3100.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4305.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: CZĘŚĆ C
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7286.99
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. RAGTIME sp.j. Anna i Wojciech Lasek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 19 oficyna
Kod pocztowy: 45-068
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7499.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7499.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10500.01
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych