Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510121110-N-2020 z dnia 07-07-2020 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Modernizacja strefy wejściowej Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547972-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347, ul. Bankowa  12, 40-007  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 359 13 34, e-mail dzp@us.edu.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja strefy wejściowej Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.008.2020.RB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni istniejących schodów wejściowych do budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie przy ul. 75 Pułku Piechoty 1A, wraz z montażem elementów małej architektury. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze, w tym m.in.: wygrodzenie terenu budowy, montaż tablic informacyjnych oraz tablic ostrzegawczych; 2) wykonanie robót rozbiórkowych oraz demontaży (w tym: demontaż i zabezpieczenie istniejących balustrad, demontaż istniejących wycieraczek systemowych, demontaż obróbek blacharskich, skucie istniejących okładzin schodów i galerii wraz z warstwami wyrównującymi), 3) wywóz i utylizację materiałów pochodzących z rozbiórek; 4) wykonanie instalacji odprowadzenia wód opadowych z projektowanych wycieraczek systemowych, 5) naprawę elementów konstrukcyjnych, 6) wykonanie warstw spadkowych/wyrównawczych na powierzchniach schodów oraz galerii, 7) montaż obróbek blacharskich, 8) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, 9) montaż wycieraczek systemowych, 10) wykonanie nowych okładzin schodów oraz płyty galerii z płytek kamiennych (granitowych), 11) montaż cokołów ze stali nierdzewnej na powierzchni słupów, 12) montaż (zdemontowanych wcześniej) balustrad, 13) odtworzenie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej, 14) montaż elementów małej architektury (ławek/siedzisk) na płycie galerii/schodach, 15) montaż elementów małej architektury w terenach zielonych (w tym m.in.: wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych, fundamentów betonowych, wywóz wraz z zagospodarowaniem nadmiaru mas ziemnych).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262510-9, 45320000-6, 45324000-4, 45431000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp , gdyż cena oferty z najniższą ceną, tj. 365 475,69 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 280 000,00 zł i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych