Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 120409-2016 z dnia 2016-07-05 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Katowice

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków:
- Notebooka 17,3- 1 szt.,
- Notebooka 17,3- 1 szt. oraz
- Notebooka 15,6- 2 szt.
zwanych dalej sprzętem.
2.Sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z...
Termin składania ofert: 2016-07-14

Katowice: Dostawa notebooków
DZP.381.69.2016.DW

Numer ogłoszenia: 147716 - 2016; data zamieszczenia: 21.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120409 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebooków
DZP.381.69.2016.DW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków:
- Notebooka 17,3- 1 szt.,
- Notebooka 17,3- 1 szt. oraz
- Notebooka 15,6- 2 szt.
zwanych dalej sprzętem.
2.Sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2015/2016), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
3.Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
4.Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny. Wymagany minimalny termin gwarancji:
- Część A: 12 miesięcy,
- Część B: 24 miesiące,
- Część C: 36 miesięcy.
Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami sprzętu.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-C do SIWZ.
6.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
- część A: Notebook 17,3- 1 szt.
- część B: Notebook 17,3- 1 szt.
- część C: Notebook 15,6- 2 szt.
7.Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
8.Miejsce realizacji zamówienia: Uniwersytet Śląski w Katowicach , Dział Logistyki pok. 420, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
9.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
10.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego.
11.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, powinien określić ją w swojej ofercie (zgodnie z treścią ust. 5 formularza oferty - załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.
12.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3752,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3988,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6229,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ