Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
Ogłoszenie nr 510265324-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa bezzałogowego statku powietrznego z aparaturą pomiarową

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613730-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347, ul. Bankowa  12, 40-007  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 359 13 34, e-mail dzp@us.edu.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bezzałogowego statku powietrznego z aparaturą pomiarową
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.088.2019.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia była dostawa bezzałogowego statku powietrznego z aparaturą pomiarową, w tym: ręcznego odbiornika GNSS RTK (2szt.), ręcznego odbiornika GNSS o dokładności pomiaru do 30cm HRMS (1szt.), oprogramowania pomiarowego dla systemów Android i Windows (3 licencje komercyjne), specjalistycznego oprogramowania fotogrametrycznego, zwanego dalej „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2) Zakres zamówienia obejmował: a) dostarczenie sprzętu wraz z jego konfiguracją, b) przeprowadzenie przy dostawie instruktażu z obsługi sprzętu i oprogramowania, c) szkolenie ze specjalistycznego oprogramowania do opracowania i obróbki danych fotogrametrycznych i multispektralnych, trwające min. trzy dni (min. 8h na dzień) dla dwóch osób, zakończone wystawieniem certyfikatu. Szkolenie odbędzie się w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę (w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego, tj. Bankowa 12 Katowice). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić lokal do celów szkolenia. Koszty związane z podróżą i zakwaterowaniem pracowników Zamawiającego ponosi Zamawiający. Szkolenie musi zostać zrealizowane do 45 dni od daty zawarcia umowy. d) bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie dostarczonego sprzętu i oprogramowania przez okres trwania gwarancji na poszczególne produkty. e) szkolenie przygotowujące do egzaminu na świadectwo kwalifikacji UAVO VLOS DO 25kg, trwające min. 5 dni, obejmujące zajęcia teoretyczne i praktyczne), f) egzamin na świadectwo kwalifikacji UAVO VLOS DO 25kg. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 5) Termin realizacji zamówienia: a) Dostawa sprzętu i oprogramowania - do 30 dni od daty zawarcia umowy. b) Szkolenie ze specjalistycznego oprogramowania do opracowania i obróbki danych fotogrametrycznych i multispektralnych oraz szkolenie przygotowujące do egzaminu na świadectwo kwalifikacji UAVO VLOS DO 25kg i egzamin– do 45 dni od daty zawarcia umowy. 6) Adres dostawy: Instytut Biologii, Biotechnologii i Ochrony Środowiska, ul. Jagiellońska 28, Katowice, pokój A-127 7) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące na sprzęt, tj. bezzałogowy statek powietrzny, ręczny odbiornik GNSS RTK, ręczny odbiornik GNSS oraz 12 miesięcy na akumulatory i aparaturę pomiarową. 9) Zamawiający nie przewidywał wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 10) Zamawiający nie zastrzegał obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34711200-6

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 187860
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: NaviGate sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wadowicka 8A
Kod pocztowy: 30-415
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 231067.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 231067.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 231067.80
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych