Katowice: ŚWIADCZENIE USŁUG FILMOWYCH - POSTPRODUKCYJNYCH DLA POTRZEB DYDAKTYCZNYCH STUDENTÓW WRITV UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 120856 - 2012; data zamieszczenia: 17.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54226 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG FILMOWYCH - POSTPRODUKCYJNYCH DLA POTRZEB DYDAKTYCZNYCH STUDENTÓW WRITV UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług filmowych postprodukcyjnych dla potrzeb dydaktycznych studentów WRiTV Uniwersytetu Śląskiego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w załącznik nr 2, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2012 r. albo do wyczerpania kwoty jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Pozycja nr 31 cennika usług (załącznik nr 1B) realizowana będzie w szczególności w okresie od dnia 01.10.2012 r. do dnia 31.12.2012 r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUG FILMOWYCH - POSTPRODUKCYJNYCH DLA POTRZEB DYDAKTYCZNYCH STUDENTÓW WRITV UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156838,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ