Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500275422-N-2018
z dnia 19-11-2018 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617763-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500233896-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bankowa
12,
40007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl, faks
323 592 048.
Adres strony internetowej (url): us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wsparcia serwisowego SAP Enterprise Support
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.087.2018.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia była dostawa wsparcia serwisowego SAP Enteprise Support do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania SAP, zwanego dalej „wsparciem serwisowym” lub „przedmiotem zamówienia”. Wsparcie serwisowe obejmowało okres od 07.11.2018 – 31.10.2019 - zgodnie z warunkami licencyjnymi określonymi w załącznikach 1a-c do umowy (Plan usług SAP Enteprise Support, Zasady udzielania licencji SAP, OWU). Zakres zamówienia obejmował: aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta; dostęp do bazy wiedzy producenta; wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5) Zamawiający nie przewidywał udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6) Termin realizacji zamówienia: Wykonawca dostarczy potwierdzenie rejestracji wsparcia serwisowego do 21 dni od daty zawarcia umowy. 7) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Informatycznych Systemów Zarządzania , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice. 8) Wymagany minimalny termin gwarancji: nie dotyczy. 9) Maksymalny dopuszczalny termin płatności: do 30 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. Nie mniej jednak niż 14 dni. Płatność nastąpi w 12 miesięcznych transzach, zgodnie ze stawkami wskazanymi przez Wykonawcę w ofercie. 10) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawierał wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 11) Zamawiający nie przewidywał wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72591000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|