Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500208943-N-2018
z dnia 31-08-2018 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Przygotowanie graficzne i druk materiałów promocyjnych wraz z dostawą, wniesieniem i rozładunkiem pod wskazany adres
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 595377-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bankowa
12,
40007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl, faks
323 592 048.
Adres strony internetowej (url): us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie graficzne i druk materiałów promocyjnych wraz z dostawą, wniesieniem i rozładunkiem pod wskazany adres
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.381.077.2018.UG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie graficzne i druk materiałów promocyjnych, zwanych dalej także „materiałami”. Zakres zamówienia obejmuje również: dostarczenie, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń Zamawiającego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem przewidywanych ilości i zakresu poszczególnych zadań oraz sposobu ich realizacji zawarto w załączniku nr 2, który jest integralną część SIWZ. UWAGA: Wskazane przez Zamawiającego ilości materiałów (nakłady) są ilościami określonymi dla jednego projektu graficznego (jeśli dotyczy). Zamawiający przewiduje maksymalną ilość 100 różnych projektów graficznych w czasie trwania umowy dla poszczególnych pozycji opisu przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich podanych ilości a tym samym pełnej kwoty umowy. W powyższych przypadkach Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Kwota umowy – wartość umowy – to ilość środków, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia i zostanie ona podana do publicznej wiadomości podczas otwarcia ofert. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w zakresie przygotowania graficznego i druku materiałów promocyjnych wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego – dotyczy pozycji 1, 2, 3, 44 opisu przedmiotu zamówienia – załącznik 2. 5). Termin realizacji zamówienia: Przedmiot umowy realizowany będzie przez 12 miesięcy od zawarcia umowy albo do wyczerpania kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (wartość umowy) w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Dopuszczalny maksymalny czas realizacji poszczególnego zlecenia (od momentu złożenia przez Zamawiającego zlecenia u Wykonawcy aż do dostarczenia zrealizowanego zamówienia do siedziby Zamawiającego) - 120h. Zlecenia będą składane Wykonawcy w sposób przewidziany we wzorze umowy ( załącznik 3 do SIWZ) w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30. Termin realizacji danego zlecenia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowanie terminu krótszego niż wymagany maksymalny termin, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ. 6) Adres dostawy: Z uwagi na fakt, iż zlecenia dotyczyć będą wydziałów i jednostek Zamawiającego zlokalizowanych w miastach woj. śląskiego (w szczególności Katowice, Sosnowiec, Chorzów i Cieszyn), miejsce dostawy będzie wskazane każdorazowo przez Zamawiającego w zleceniu. 7) Każde zlecenie będzie zrealizowane jednorazowo (Zamawiający nie dopuszcza częściowej realizacji danego zlecenia) w nakładzie określonym dla każdej pozycji opisu przedmiotu zamówienia dla jednego projektu graficznego (jeśli dotyczy). 8) Termin płatności faktury wynosi 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wykonawca wystawi fakturę po zrealizowaniu danego zlecenia; 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 10) Oferty równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11) Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje następujące społeczne warunki realizacji zamówienia (klauzule społeczne): W ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdz. IX, Zamawiający przewidział możliwość przyznania dodatkowych punktów Wykonawcy, w przypadku zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. 12) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający nie wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79810000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|