Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 258305-2013 z dnia 2013-12-02 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Katowice
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie skryptów dla studentów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach w ramach projektu: UPGOW - Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy, zadanie 44- Dostosowanie programu poprzez opracowanie...
Termin składania ofert: 2013-12-10

Katowice: Opracowanie skryptów w ramach zadania: dostosowanie programu poprzez opracowanie przedmiotów ogólnouczelnianych we współpracy z pracodawcami
Numer ogłoszenia: 12426 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258305 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie skryptów w ramach zadania: dostosowanie programu poprzez opracowanie przedmiotów ogólnouczelnianych we współpracy z pracodawcami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia było opracowanie skryptów dla studentów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach w ramach projektu: UPGOW - Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy, zadanie 44- Dostosowanie programu poprzez opracowanie przedmiotów ogólnouczelnianych we współpracy z pracodawcami, podzadanie 403 - przygotowanie materiałów i opracowanie skryptu. Materiały powinny pozwolić na uzyskanie kompetencji niezwiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów, a w rezultacie zwiększających szanse przyszłych absolwentów na rynku pracy.
2.Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
Część A : Kształtowanie kompetencji międzykulturowych.
Część B : Podstawy pracy z oprogramowaniem GIS.
Część C : Ochrona środowiska przyrodniczego.
Część D : Pedagogika szkolna.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części) zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ, który stanowił integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.Zakres zamówienia obejmował: opracowanie, przygotowanie i dostarczenie skryptów dla studentów Uniwersytetu Śląskiego w ramach zadania 44 - Dostosowanie programu poprzez opracowanie przedmiotów ogólnouczelnianych we współpracy z pracodawcami. Wszystkie materiały muszą zostać opracowane specjalnie dla projektu, uwzględniając specyfikę i potrzeby Zamawiającego.
5.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: a)Materiały winny zawierać treści zgodne z tematyką określoną w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2 do SIWZ. b)Materiały powinny uwzględniać aktualne osiągnięcia z dziedziny, której dotyczą, bibliografię oraz inne wymagania typowe dla tego typu pozycji (spis treści, wstęp, podsumowanie). c)Materiały muszą zostać opracowane w atrakcyjny sposób tzn. możliwie jak najbardziej zróżnicowany i przyjazny dydaktycznie z wykorzystaniem grafik, wykresów itp. d)Materiały muszą zostać opracowane w sposób umożliwiający ich bezpośrednie umieszczenie na platformie e-learningowej http://el.us.edu.pl/ e)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania korekty autorskiej tekstu i złożenia materiałów w formie gotowej do druku, w wersji elektronicznej na nośniku w formie pliku PDF. f)Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na materiałach odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz sugestiami Zamawiającego.
6.W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w §5 ust. 1 umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość przysługujących mu autorskich praw majątkowych do dzieła będącego przedmiotem zamówienia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych oraz nie będzie żądał z tego tytułu wynagrodzenia. Wynagrodzenie zostanie wypłacone na podstawie rachunku/faktury na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na rachunku/fakturze, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonego rachunku/faktury, lub w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną - wypłata nastąpi w terminie wypłat obowiązującym u Zamawiającego.
7.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 20 marca 2014 roku.
8.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ).
9.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
12.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej.
13.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
14.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej.
15.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A : Kształtowanie kompetencji międzykulturowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Część B : Podstawy pracy z oprogramowaniem GIS.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: Część C : Ochrona środowiska przyrodniczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4   

Nazwa: Część D : Pedagogika szkolna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ