Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP TERMINALI Z MONITORAMI LCD ORAZ SKANERÓW SPECJALISTYCZNYCH (KSIĄŻKOWYCH I DOKUMENTOWYCH).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego terminali z monitorami LCD oraz skanerów specjalistycznych (książkowych i dokumentowych) zwanych dalej sprzętem komputerowym.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem:
A) w zakresie części A - skaner dokumentowy - 1 szt.
B) w zakresie części B - skaner książkowy - 3 szt.
C) w zakresie części C - terminal - 50 szt, oraz - monitor - 50 szt.
Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A oraz 2B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępne min. na stronie internetowej Zamawiającego.
Dla ułatwienia, przy opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podał nazwy producentów i numery produktów, które spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Należy traktować je jednak jako nazwy przykładowe.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Opis kryteriów równoważności został zawarty z załączniku nr 2A do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia - do 14 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy, potwierdzonego przez MNiSW zezwalającego na zastosowanie 0% stawki podatku VAT.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.61.10-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
- w zakresie części A - 600,00 PLN - słownie: sześćset zł 00/100 PLN,
- w zakresie części B - 400,00 PLN - słownie: czterysta zł 00/100 PLN,
- w zakresie części C - 1.800,00 PLN - słownie: tysiąc osiemset zł 00/100 PLN.
Wadium może być wniesione:
- w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego :
ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
- w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
- w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę)
3. Wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w pkt IV.SIWZ
Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się wg zasady spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć oświadczenia i dokumenty, jako załączniki do formularza oferty:
4. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 5, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach,
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (wykonawca zagraniczny), zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony lub wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca dołącza do oferty :
- opis techniczny oferowanego sprzętu komputerowego,
- Certyfikat bezpieczeństwa CE - dla terminali,
- Certyfikaty TCO-03; TUV/GS;CE; ISO 13406-2.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia przez Wykonawcę oferowanych modeli sprzętu komputerowego w celu zaprezentowania ich parametrów technicznych.
Dokumenty wymienione powyżej należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem ich na język polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/dzial-zamowien-publicznych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 10:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12, IIIp., pok.69
40-007 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu DOSTOSOWANIE ZASOBU ŚLĄSKIEJ BIBLIOTEKI CYFROWEJ DO ROZSZERZONEGO DOSTĘPU INTERNETOWEGO - RID nr UDA-RPSL.02.02.00-00-048/08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
Priorytet II - Rozwój elektronicznych usług publicznych - nr projektu 72.
(Za wyjątkiem Działania 1.2. Mikroprzedsiębiorstwa i MŚP;
Poddziałania 3.1.1. Infrastruktura zaplecza turystycznego_przedsiębiorstwa;
Poddziałania 3.2.1. Infrastruktura okołoturystyczna_przedsiębiorstwa)..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - skaner dokumentowy - 1szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skaner dokumentowy - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - skanery książkowe - 3szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skanery książkowe - 3szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - terminale - 50szt. oraz monitory - 50szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: terminale - 50szt. oraz monitory - 50szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.