Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
- określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy
Prawo zamówień publicznych,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (np. konsorcja) – ustanowić pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu
potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty
pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone
wg. zasad, o których mowa w cz. II ust.3 SIWZ.
- wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV
SIWZ
- wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu usług odpowiadających
swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie
ostatnich trzech lat, licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego
postępowania tj. wykazać, iż:
4.1 wykonał, co najmniej jedną usługę,
której przedmiotem był, co najmniej nadzór inwestorski nad wykonywaniem
robót budowlanych, polegających na budowie obiektu użyteczności
publicznej przeznaczonego do pełnienia funkcji: administracji
państwowej, wymiaru sprawiedliwości, opieki społecznej i socjalnej,
oświaty, nauki oraz inny ogólnodostępny budynek do wykonywania podobnych
funkcji (z wyłączeniem obiektów o charakterze sportowym) o kubaturze nie
mniejszej niż 64.000 m3 i o wartości (inwestycji), co najmniej
80.000.000 z? (z VAT), 4.2 nadzorował, co najmniej jedną inwestycję,
w której występowały techniczne zabezpieczenia związane ze stosowaniem w
eksploatacji budynku pierwiastków radioaktywnych 4.3. wykonał, co
najmniej jedną usługę polegającą na rozliczeniu projektu inwestycyjnego
oraz jego monitorowaniu w zakresie zgodności z zamierzonymi celami,
gdzie rozliczanie projektu odbywało się na podstawie wcześniej
określonych i spisanych zasad, a jego wyniki sprawdzane były przez
dowolny organ nadzorujący, który współfinansował projekt.
- dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
tj.:
5.1. Inżynier – Kierownik Zespołu – jedna osoba posiadająca
następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: 5.1.1 Minimum
10-letnia praktyka zawodowa polegająca na wykonywaniu samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie (zdobyta w okresie ostatnich 12 lat
licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego zamówienia), 5.1.2 5 –
letnia praktyka (zdobyta w okresie ostatnich 7 lat licząc wstecz od daty
ogłoszenia niniejszego zamówienia) w pełnieniu funkcji kierownika
zespołu inspektorów nadzoru przy przedsięwzięciach z zakresu budowy
obiektów użyteczności publicznej przeznaczonych do pełnienia funkcji:
administracji państwowej, wymiaru sprawiedliwości, opieki społecznej i
socjalnej, oświaty, nauki oraz inny ogólnodostępny budynek do
wykonywania podobnych funkcji (z wyłączeniem obiektów o charakterze
sportowym), 5.1.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru, przy co
najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej przeznaczonego
do pełnienia funkcji: administracji państwowej, wymiaru
sprawiedliwości, opieki społecznej i socjalnej, oświaty, nauki oraz inny
ogólnodostępny budynek do wykonywania podobnych funkcji (z wyłączeniem
obiektów o charakterze sportowym) o wartości, co najmniej 80.000.000 z?
(z VAT), 5.1.4 Wykształcenie wyższe techniczne, 5.1.5 Uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno –
budowlanej, 5.2 Ekspert Kluczowy – Inspektor Nadzoru Inwestorskiego –
Specjalista ds. Konstrukcyjno – budowlanych – jedna osoba posiadająca
następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: 5.2.1 Minimum 5
letnia praktyka zawodowa polegająca na wykonywaniu samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (zdobyta w okresie ostatnich 7 lat licząc
wstecz od daty ogłoszenia niniejszego zamówienia) w danej
specjalności, 5.2.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru, przy co
najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej przeznaczonego
do pełnienia funkcji : administracji państwowej, wymiaru
sprawiedliwości, opieki społecznej i socjalnej, oświaty, nauki oraz inny
ogólnodostępny budynek do wykonywania podobnych funkcji (z wyłączeniem
obiektów o charakterze sportowym) 5.2.3 Wykształcenie wyższe
techniczne, 5.2.4 Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, 5.3 Ekspert kluczowy –
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego – specjalista ds. sanitarnych – jedna
osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
5.3.1 Minimum 5 letnia praktyka zawodowa polegająca na wykonywaniu
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zdobyta w okresie
ostatnich 7 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego zamówienia)
w danej specjalności, 5.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru,
przy co najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej
przeznaczonego do pełnienia funkcji: administracji państwowej, wymiaru
sprawiedliwości, opieki społecznej i socjalnej, oświaty, nauki oraz inny
ogólnodostępny budynek do wykonywania podobnych funkcji (z wyłączeniem
obiektów o charakterze sportowym) 5.3.3 Wykształcenie wyższe
techniczne, 5.3.4 Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych, 5.4 Ekspert kluczowy – Inspektor Nadzoru
Inwestorskiego – specjalista ds. elektrycznych i elektroenergetycznych –
jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i
doświadczenie: 5.4.1 Minimum 5 letnia praktyka zawodowa polegająca na
wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zdobyta w
okresie ostatnich 7 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego
zamówienia) w danej specjalności, 5.4.2 Pełnienie funkcji inspektora
nadzoru, przy co najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej
przeznaczonego do pełnienia funkcji: administracji państwowej, wymiaru
sprawiedliwości, opieki społecznej i socjalnej, oświaty, nauki oraz inny
ogólnodostępny budynek do wykonywania podobnych funkcji (z wyłączeniem
obiektów o charakterze sportowym), 5.4.3 Wykształcenie wyższe
techniczne, 5.4.4 Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych, 5.5 Ekspert kluczowy –
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego – specjalista ds. telekomunikacyjnych –
jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i
doświadczenie: 5.5.1 Minimum 5 letnia praktyka zawodowa polegająca na
wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zdobyta w
okresie ostatnich 7 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego
zamówienia) w danej specjalności, 5.5.2 Pełnienie funkcji inspektora
nadzoru, przy co najmniej jednej budowie obiektu użyteczności publicznej
przeznaczonego do pełnienia funkcji: administracji państwowej, wymiaru
sprawiedliwości, opieki społecznej i socjalnej oświaty, nauki oraz inny
ogólnodostępny budynek do wykonywania podobnych funkcji (z wyłączeniem
obiektów o charakterze sportowym), 5.5.3 Wykształcenie wyższe
techniczne, 5.5.4 Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w
specjalności telekomunikacyjnej,
UWAGA: Zamawiający uzna za
spełnienie warunku określonego, w pkt. 5.1.3, 5.2.2, 5.3.2, 5.4.2, 5.5.2
jedynie inwestycje zakończone. 5.6 Ekspert kluczowy – Inspektor
Nadzoru Inwestorskiego – specjalista ds. drogowych – jedna osoba
posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: 5.6.1
Minimum 5 letnia praktyka zawodowa polegająca na wykonywaniu
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zdobyta w okresie
ostatnich 7 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego zamówienia)
w danej specjalności, 5.6.2 Wykształcenie wyższe techniczne, 5.6.3
Uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie do kierowania robotami w specjalności
drogowej,
Osoby wymienione w pkt. 5.1-5.6 muszą przynależeć do
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 5.7 Ekspert Kluczowy –
Specjalista ds. rozliczeń – jedna osoba posiadająca następujące
kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: 5.7.1 Minimum 5 letnia
praktyka zawodowa w zakresie rozliczania inwestycji na podobnym
stanowisku tj. przy wykonywaniu obmiarów, kosztorysów, zestawień kosztów
i kontroli kosztów, w tym minimum jednej budowy współfinansowanej ze
środków wspólnotowych, 5.8 Specjalista do spraw geodezyjnych –
geodeta – jedna osoba posiadająca następujące kwalifikacje zawodowe i
doświadczenie: 5.8.1 Minimum 5 letnia praktyka zawodowa (zdobyta w
okresie ostatnich 7 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia niniejszego
zamówienia) w danej specjalności, 5.8.2 Wykształcenie wyższe
techniczne, 5.8.3 Uprawnienia geodezyjne – zakres czwarty, w
rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i
Kartograficzne.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza łączenia
funkcji, o których mowa w pkt.5
- posiadać ubezpieczenie OC działalności (OC kontraktowe –
niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania) na minimalną sumę
ubezpieczenia 3 000 000, 00 PLN.
- posiadać środki lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 300
000, 00 PLN.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt.
1, warunki wymienione w punktach 4 do 7 muszą spełniać Wykonawcy w taki
sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
W celu
potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi
złożyć niżej wymienione dokumenty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie
z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie
tekstu oświadczenia),
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający
przyjmie, jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 9, jeżeli
ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym
przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy
przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian,
nieodzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest
załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian.(np. uchwała
wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie,
określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert,
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt.
9-12, zastosowanie ma przepis 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze
zmianami).
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy- w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością
usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikami
nr 1c, 1d i 1e (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do
SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że
zamówienia te zostały wykonane należycie,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności, zgodny z Załącznikiem nr 1f
(Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
14.1.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób
zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w
pkt.14 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
- Dokumenty potwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać niniejsze
zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje,
t.j.
15.1. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, 15.2. Uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 15.3. Uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych, 15.4. Uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
w specjalności telekomunikacyjnej, 15.5. Uprawnienia budowlane do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do
kierowania robotami w specjalności drogowej,
wraz z aktualnymi
dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów
Budownictwa, 15.6. Uprawnienia geodezyjne – zakres czwarty, w
rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i
Kartograficzne.
- polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
działalności firmy Wykonawcy ( OC kontraktowe), na sumę ubezpieczenia, o
której mowa w pkt.6.
Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, ze składka
została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub
opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna
być aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca
winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania
zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów
ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok,
dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie
dowodów opłacenia polisy.
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
Dokumenty wymienione w pkt. 9 -13 oraz 15- 17,
należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
oświadczenie, o którym mowa w punkcie 8 musi dotyczyć wszystkich
podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 9-12, muszą być złożone przez
każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą
złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby
wykazać spełnienie danego warunku łącznie. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie
spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane
wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: ---- PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający informuje, że:
Przewidywany termin wykonywania zamówienia: 33 miesiące od daty
podpisania umowy.
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości:
50 000, 00
PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN 00/100)
- Termin składania ofert upływa dnia: 05.10.2009 o godz.
09:30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 05.10.2009 o godz.
10:00
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
61.
- Termin związania ofertą: 60 (tj. do dnia
03.12.2009 r. włącznie) dni od daty zakończenia terminu
składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|