Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
- określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy
Prawo zamówień publicznych,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) – ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć
do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo
(sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz. II pkt.3
SIWZ).
- wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV
SIWZ,
- posiadać licencję IATA – International Air Transport
Association.
- należeć do Izby Turystyki
- posiadać doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej
dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi
niniejszego zamówienia.
Uwaga: Zamawiający uzna za usługę
odpowiadającą swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego
zamówienia usługą, która jednocześnie: - dotyczyła lub dotyczy co
najmniej: rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych, - była
lub jest świadczona na rzecz klienta instytucjonalnego, Zamawiający
uzna za usługą odpowiadającą swoją wartością usłudze będącej przedmiotem
niniejszego zamówienia usługą, której wartość brutto zrealizowana na
dzień wszczęcia (ogłoszenia) niniejszego postępowania wynosi co najmniej
1 000 000 PLN każda.
- dysponować co najmniej dwoma kasjerami biletowymi, którzy ukończyli
kurs kasjera lotniczego,
7.1. lub przedstawić pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia w/w osób.
- dysponować co najmniej dwoma terminalami lotniczymi,
8.1. lub
przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w
terminali lotniczych.
- posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej za szkody wyrządzone przez niewykonanie lub nienależyte
wykonanie zobowiązania (tzw. OC kontraktowe) na minimalną sumę
ubezpieczenia 100.000 PLN.
każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o
których mowa w pkt. 1, 4 oraz 5 , warunki wymienione w punktach 3, 6 -
9 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego
warunku łącznie. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z
ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie
z załącznikiem nr 1B do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie
tekstu oświadczenia),
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający
przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 11, jeżeli
ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym
przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy
przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie
odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć
do oferty dokumenty będące podstaw? tych?e zmian.(np. uchwa?a
wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie,
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert,
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt.
11-14, zastosowanie ma przepis 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze
zmianami.).
- dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada aktualną akredytację
Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego -
IATA.
- aktualny dokument potwierdzający obecne członkostwo Wykonawcy w
Izbie Turystyki.
- wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia , z
podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane
należycie (np. referencje ). Wykaz musi być zgodny z Załącznikiem nr 1C
( Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do
SIWZ.
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nich czynności. Wykaz musi być zgodny z Załącznikiem nr 1D ( Zamawiający
dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
18.1. pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.18
Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
- dokumenty potwierdzające ukończenie kursu kasjera
lotniczego.
- wykaz niezbędnych urządzeń, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie
dysponował w celu należytego wykonania niniejszego zamówienia ( uwaga:
wystarczającym dla spełnienia niniejszego wymogu będzie wypełnienie pkt.
3 formularza oferty),
20.1.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia urządzeń, które Wykonawca zamierza wykorzystać do
należytego wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym
mowa w pkt.20 Wykonawca wskazał urządzenia, którymi będzie
dysponował.
- polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
działalności firmy Wykonawcy, na sumę ubezpieczenia, o której mowa w
pkt. 9.
Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, ze składka została
opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty
raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna być
aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca winien
posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia.
Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących
okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu
umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy.
Dokumenty wymienione w pkt. 11 - 21, należy dostarczyć w oryginale lub
wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10 musi
dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 11 - 16, muszą być
złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych
punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki
sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. Ocena
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według
formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń
dołączonych do oferty. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w
języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski,
poświadczonymi przez Wykonawcę.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: bezpł. PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy
- Kryteria oceny ofert:
A) Wysokość opłaty (w złotych) za wystawienie jednego
międzynarodowego biletu lotniczego na połączenie w obrębie Europy
- |
35 % |
B) Wysokość opłaty (w złotych) za wystawienie jednego
międzynarodowego biletu lotniczego na połączenie wychodzące poza
obręb Europy - |
35 % |
C) Wysokość opłaty (w złotych) za rezerwację lotu dla
jednej osoby u tzw. "taniego przewoźnika" - |
25 % |
D) Wysokość opłaty (w złotych) za pośrednictwo wizowe przy
wizowaniu jednego paszportu (przy załatwianiu wiz bez usługi
zakupu biletu u Wykonawcy) - |
5 % |
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości:
15 000 PLN
( słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
- Termin składania ofert upływa dnia: 12.08.2009 o godz.
09:30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 12.08.2009 o godz.
10:00
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
61.
- Termin związania ofertą: 60 (tj. do dnia
10.10.2009r. włącznie) dni od daty zakończenia terminu
składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|