Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
- określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy
Prawo zamówień publicznych,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) – ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć
do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo
(sporządzone wg. Zasad, o których mowa w cz. II pkt.3
SIWZ).
- wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu usług odpowiadających
swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie
ostatnich trzech lat, t.j
wykonał lub wykonuje dwie usługi
introligatorskie dla podmiotów instytucjonalnych, o wartości 100 000,-
pln (słownie: sto tysięcy złotych) brutto, każda. Uwaga: w przypadku
usług wykonywanych a nie zakończonych Zamawiający będzie brał pod uwagę
wartość usług zrealizowanych na dzień ogłoszenia niniejszego
postępowania.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1,
warunek wymieniony w punkcie 3 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób,
aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
W celu
potwierdzenia spełniania w/w. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien
złożyć niżej wymienione dokumenty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie
z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie
tekstu oświadczenia),
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający
przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 5, jeżeli ich
data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez
wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed
datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie
odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć
do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian.(np. uchwała
wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy mającego
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej w przypadku pkt. 5, zastosowanie ma przepis 2 Rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w
jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr
87 poz. 605 ze zmianami.).
- wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat
przed dniem wszczęcia(ogłoszenia) postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług
odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym
przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikiem nr 1c (Zamawiający
dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia
dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały
wykonane należycie.
Dokumenty wymienione w pkt. 5 i 6,
należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
oświadczenie, o którym mowa w punkcie 4 musi dotyczyć wszystkich
podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 5, muszą być złożone przez
każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą
złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby
wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
a także dokumenty
potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych
przez Zamawiającego:
- wzorniki materiału pokryciowego, którego Wykonawca zamierza używać
do wykonywania opraw będących przedmiotem niniejszego zamówienia, wraz z
informacją techniczną na ich temat zawierającą minimum informacje na
temat składu i gramatury materiału.
Ocena spełnienia
warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły
spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych
do oferty. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym
były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez
Wykonawcę.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: bezpł. PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia:
do 31.12.2011
roku.
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
- Termin składania ofert upływa dnia: 16.07.2009 o godz.
09:30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 16.07.2009 o godz.
10:00
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
61.
- Termin związania ofertą: 30 (tj. do dnia
14.08.2009 r. włącznie) dni od daty zakończenia terminu
składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|