Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1. określone w
art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień
publicznych, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (np. konsorcja) – ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć
do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo,
sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ. 3. wnieść
wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
4.wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych
odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego
zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat, tj wykazać iż: wykonał co
najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną, o wartości co najmniej 340 000,00
zł (słownie: trzysta czterdzieści tysięcy złotych) (z VAT).
5.wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonania niniejszego zamówienia , tj.: 5.1. kierownik robót - jedna
osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w
specjalności konstrukcyjno–budowlanej, 5.2. kierownik robót -
jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w
specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 5.3. kierownik
robót - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń
elektrycznych Osoby wymienione w pkt. 5.1.-5.3. muszą przynależeć do
właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o
których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w punktach 4 do 5 muszą
spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku
łącznie. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą
Wykonawca musi złożyć niżej wymienione dokumenty: 6.
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z
załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie
tekstu oświadczenia), 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa
w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze
stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza
niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia
zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany
jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np.
uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy
mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 7, zastosowanie ma przepis 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja
2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami). 8. wykaz wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikiem nr 1c
(Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do niniejszej
SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że
zamówienia te zostały wykonane należycie, 9. wykaz osób, którymi
dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z
załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza)
do SIWZ. 9.1.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w
pkt.9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.
Dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać niniejsze
zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje, t.j.:
10.1. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności
konstrukcyjno–budowlanej, 10.2. uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 10.3. uprawnienia
budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie
instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z aktualnymi dokumentami
potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Dokumenty wymienione w pkt. 7 - 10, należy dostarczyć w oryginale
lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie
6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą być złożone
przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach
muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby
wykazać spełnienie danego warunku łącznie. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły
spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do
oferty. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym
były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez
Wykonawcę. a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez
oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego:
13. kosztorys ofertowy uproszczony, zawierający ilości robót i cenę
jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, zestawienie materiałów
(wraz z cenami) oraz tabele elementów scalonych (z wyszczególnieniem
składników ceny R, Kp, Zysk). Suma kwot wynikających z kosztorysów
ofertowych powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty. Zamawiający
nie dopuszcza stosowania opustów od ceny. UWAGA! W kalkulacji
poszczególnych pozycji należy ująć wszystkie rodzaje materiałów, maszyn
i materiałów pomocniczych objętych określonymi pozycjami katalogowymi.
UWAGA!!! Dopuszcza się zastosowanie innych niż ujęte w
projekcie/-tach, materiałów, urządzeń, itp. (oferta równoważna), po
uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, przeprowadzonym w formie zapytań i
wyjaśnień treści SIWZ, dokonanym na etapie prowadzenia niniejszego
postępowania. Materiały, urządzenia, itp., o których mowa wyżej, muszą
spełniać założone wymagania techniczne i posiadać odpowiednie
certyfikaty bezpieczeństwa i jakości. W przypadku, gdy Wykonawca
zaproponuje zamienniki, o których mowa wyżej, winien opracować kosztorys
uproszczony z uwzględnieniem proponowanych i zaakceptowanych przez
Zamawiającego zamienników oraz wykazać zamienniki, o których mowa wyżej,
w wykazie materiałów.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: 55,00 PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia: do 10 grudnia
2009r.
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości: 11 000,00 PLN
(słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).
- Termin składania ofert upływa dnia: 21.09.2009 o godz.
09:30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 21.09.2009 o godz.
10:00
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
61.
- Termin związania ofertą: 30 (tj do 20.10.2009r.
włącznie) dni od daty zakończenia terminu składania
ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|