OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO

UNIWERSYTET ŚLĄSKI
40-007 KATOWICE
UL. BANKOWA 12


ogłasza przetarg nieograniczony nr RU/RB/19/09 z dnia 28.07.2009r.


zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 28.07.2009r.

na:
Wymiana okien drewnianych na PCV - 43 szt. na Wydziale Mat. Fiz. Chem., zlokalizowanym przy ul. Bankowej 14 w Katowicach


Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony jest:
pracownik Działu Zamówień Publicznych
mgr Monika Klein (032) 359 1380,mgr Aneta Szturc-Krawczyk (032)359 1984 (sprawy formalne) oraz Leszek Wojdyła (032)359 1444 (sprawy techniczne) , fax (0-32) 359 20 48
Katowice ul.Bankowa 12, pok. 68


  1. Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1.określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja) – ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ.
    3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    4. wykazać, że:
    a) w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
    Jako robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na montażu okien (wymianie istniejących lub montażu okien w obiekcie nowo wznoszonym).
    Jako robotę budowlaną odpowiadającą wartością Zamawiający rozumie robotę, której wartość nie była niższa niż 120 000,- PLN wraz z VAT (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
    Zamawiający uzna roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
    5.wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
    5.1. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
    Osoba, o której mowa w pkt. 5.1. musi przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa).
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w punkcie 4 i 5 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć niżej wymienione dokumenty:
    6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami).
    8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do niniejszej SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
    9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
    9.1 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.8, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował.
    10. Dokumenty potwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje tj:
    10.1. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
    wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa),
    a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego:
    11.kosztorys ofertowy uproszczony - sporządzony w oparciu o przedmiar robót i Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierający ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, zestawienie materiałów (wraz z cenami) oraz tabele elementów scalonych (z wyszczególnieniem składników ceny R, Kp, Zysk). Suma kwot wynikających z kosztorysu ofertowego powiększona o podatek VAT stanowi ceną oferty. Zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów od ceny. UWAGA! W kalkulacji poszczególnych pozycji należy ująć wszystkie rodzaje materiałów, maszyn i materiałów pomocniczych objętych określonymi pozycjami katalogowymi.
    Dokumenty wymienione w punktach 7-10 należy złożyć formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi dotyczy? wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.


  2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
    - pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub:
    - wykupić w:

    UNIWERSYTET ŚLĄSKI
    DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
    UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
    TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359 20 48


    w godzinach 8.00-10.00 i 13.00-14.30

    Cena: PLN

  3. lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).

  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


  6. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2009r.


  7. Kryteria oceny ofert:
    Cena - 100 %

  8. Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości:
    3.800,00 PLN(słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100).


  9. Termin składania ofert upływa dnia: 18.08.09:3 o godz. 10:00


  10. Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69


  11. Termin otwarcia ofert: 18.08.09:3 o godz. 10:00


  12. Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego,
    40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr 61.


  13. Termin związania ofertą: 30 (tj do 16.09.2009r. włącznie) dni od daty zakończenia terminu składania ofert.


  14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.