Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1.określone w
art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień
publicznych, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (np. konsorcja) – ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć
do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo,
sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ. 3. wnieść
wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ, 4.
wykazać, że: a) w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej
jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Jako robotę budowlaną
odpowiadającą rodzajem Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające
na montażu okien (wymianie istniejących lub montażu okien w obiekcie
nowo wznoszonym). Jako robotę budowlaną odpowiadającą wartością
Zamawiający rozumie robotę, której wartość nie była niższa niż 120 000,-
PLN wraz z VAT (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
Zamawiający uzna roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami
wystawionymi na Wykonawcę. 5.wykazać, iż dysponuje lub będzie
dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.:
5.1. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej Osoba, o której mowa w pkt. 5.1. musi
przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba
Inżynierów Budownictwa). Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt.
1, warunki wymienione w punkcie 4 i 5 muszą spełniać Wykonawcy w taki
sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. W celu
potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi
złożyć niżej wymienione dokumenty: 6. oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do
Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający
przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich
data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez
wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed
datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie
odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć
do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała
wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy mającego
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska,
zastosowanie ma przepis 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami). 8. wykaz wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót
budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikiem nr 1c
(Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do niniejszej
SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że
zamówienia te zostały wykonane należycie. 9. wykaz osób, którymi
dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z
załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza)
do SIWZ. 9.1 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie
o którym mowa w pkt.8, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował.
10. Dokumenty potwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać
niniejsze zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego
kwalifikacje tj: 10.1. uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z
aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby
Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa), a także
dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane
wymagań określonych przez Zamawiającego: 11.kosztorys ofertowy
uproszczony - sporządzony w oparciu o przedmiar robót i Specyfikacje
techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierający ilości
robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, zestawienie
materiałów (wraz z cenami) oraz tabele elementów scalonych (z
wyszczególnieniem składników ceny R, Kp, Zysk). Suma kwot wynikających z
kosztorysu ofertowego powiększona o podatek VAT stanowi ceną oferty.
Zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów od ceny. UWAGA! W
kalkulacji poszczególnych pozycji należy ująć wszystkie rodzaje
materiałów, maszyn i materiałów pomocniczych objętych określonymi
pozycjami katalogowymi. Dokumenty wymienione w punktach 7-10 należy
złożyć formie oryginału lub wyraźnej, czytelnej kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w
języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających
się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w
punkcie 6 musi dotyczy? wszystkich podmiotów łącznie. W celu
potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7,
muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w
pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty
dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana
wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń
dołączonych do oferty.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2009r.
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości:
3.800,00
PLN(słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100).
- Termin składania ofert upływa dnia: 18.08.09:3 o godz.
10:00
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 18.08.09:3 o godz.
10:00
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
61.
- Termin związania ofertą: 30 (tj do 16.09.2009r.
włącznie) dni od daty zakończenia terminu składania
ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|