Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1.określone w
art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień
publicznych, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (np. konsorcja) – ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć
do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo,
sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ. 3. wnieść
wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ, 4.
wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych
odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego
zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat, tj wykazać iż: Wykonał
minimum pięć robót budowlanych polegających na wykonaniu/ remoncie
/wymianie instalacji elektrycznej, o wartości co najmniej 50 000,00
zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) (z VAT) każda. 5.
wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonania niniejszego zamówienia, tj.: 5.1. co najmniej jedną osobę
posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Osoba
wymieniona w pkt. 5.1. musi przynależeć do właściwej Izby Inżynierów
Budownictwa. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1,
warunki wymienione w punktach 4 i 5 muszą spełniać Wykonawcy w taki
sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. W celu
potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi
złożyć niżej wymienione dokumenty: 6. oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do
Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający
przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich
data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez
wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed
datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie
odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć
do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała
wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy mającego
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej w przypadku pkt. 7, zastosowanie ma przepis 2 Rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w
jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr
87 poz. 605 ze zmianami). 8. wykaz wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym
przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich warto?ci, przedmiotu,
dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikiem nr 1c (Zamawiający
dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do niniejszej SIWZ, oraz
załączenia dokumentów (np.referencji) potwierdzających, że zamówienia
te zostały wykonane należycie, 9. wykaz osób, którymi dysponuje lub
będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z załącznikiem
nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
9.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w
pkt.9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.
Dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać niniejsze
zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje, t.j.:
10.1. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności
instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz
z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby
Inżynierów Budownictwa. Dokumenty wymienione w pkt. 7 - 10, należy
dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o
którym mowa w punkcie 7 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione
w pkt. 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty
wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te
dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku
łącznie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie
dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i
oświadczeń dołączonych do oferty. Zamawiający żąda, aby dokumenty
sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język
polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. a także dokumenty
potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagać
określonych przez Zamawiającego: 11. szczegółowy kosztorys
ofertowy - sporządzony w oparciu o przedmiary robót i specyfikacje
techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do
niniejszej Specyfikacji, obejmujący wycenę wszystkich pozycji wraz z
cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w
szczególności R, Kp, Zysk), z podaniem podstaw wyceny, zestawieniem cen
materiałów budowlanych, (suma kwot wynikających z kosztorysów ofertowych
powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty, Zamawiający nie dopuszcza
stosowania upustów od ceny). UWAGA! W kalkulacji poszczególnych pozycji
należy ująć wszystkie rodzaje materiałów, maszyn i materiałów
pomocniczych objętych określonymi pozycjami katalogowymi.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2009
r.
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości: 1 200,00 PLN
(słownie: jeden tysiąc dwieście PLN 00/100).
- Termin składania ofert upływa dnia: 13.08.2009 o godz.
09:30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 13.08.2009 o godz.
10:30
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
61.
- Termin związania ofertą: 30 (tj.
11.09.2009r.)włącznie dni od daty zakończenia terminu
składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|