Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1.określone w
art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień
publicznych, 2.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (np. konsorcja) – ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć
do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo,
sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ. 3.wnieść
wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ, 4.
wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich pięciu
lat, tj. wykazać, iż wykonać co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych wraz z robotami
instalacyjnymi w branży elektrycznej o wartości co najmniej 150.000,00
PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) (z VAT) każda.
Zamawiający uzna roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami
wystawionymi na Wykonawcę. 5.wykazać iż dysponuje lub będzie
dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
5.1. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do
kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. 5.2. jedną osobę
(dotyczy kierownika robót elektrycznych), posiadającą aktualne
świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” do 1 kV – uprawniające do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie
obsługi, montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku dozoru i
eksploatacji 5.3. co najmniej dwoma osobami (dotyczy pracowników
robót elektrycznych), posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne
„E” do 1 kV – uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci
elektrycznych w zakresie obsługi, montażu, kontrolno-pomiarowym – na
stanowisku eksploatacji, Osoby wymienione w punkcie 5.1. muszą
przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (Okręgowa Izba
Inżynierów Budownictwa) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1,
warunki wymienione w punkcie 4 i 5 muszą spełniać Wykonawcy w taki
sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. W celu
potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi
złożyć niżej wymienione dokumenty: 6. oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do
Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający
przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich
data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez
wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed
datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie
odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć
do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała
wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy mającego
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska,
zastosowanie ma przepis 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami). 8. wykaz wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót
budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikiem nr 1c
(Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do niniejszej
SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że
zamówienia te zostały wykonane należycie. 9. wykaz osób, którymi
dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z
załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza)
do SIWZ. 9.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie,
o którym mowa w pkt.9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie
dysponował. 10. Dokumenty potwierdzające, iż osoby, które będą
wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego
kwalifikacje i uprawnienia tj: 10.1. uprawnienia budowlane do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do
kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń; wraz z
aktualnymi dokumentami potwierdzającym przynależność do właściwej Izby
Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa), 10.2.
aktualne świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” do 1 kV - uprawniające do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie
obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku
dozoru i eksploatacji (dla kierownika robót elektrycznych), 10.3.
aktualne świadectwo kwalifikacyjne „E” do 1 kV - uprawniające do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie
obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku
eksploatacji, (dla pracowników robót elektrycznych) Dokumenty
wymienione w pkt. 7-10, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej,
czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi
dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą być złożone
przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach
muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby
wykazać spełnienie danego warunku łącznie. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły
spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do
oferty. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym
były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez
Wykonawcę. a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez
oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego:
11. szczegółowy kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o przedmiary
robót i specyfikacje techniczn? wykonania i odbioru robót budowlanych
załączonych do niniejszej Specyfikacji, obejmujący wyceną wszystkich
pozycji wraz z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny
(w szczególności R, Kp, Zysk), z podaniem podstaw wyceny, zestawieniem
cen materiałów budowlanych, (suma kwot wynikających z kosztorysów
ofertowych powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty, Zamawiający
nie dopuszcza stosowania upustów od ceny). UWAGA! W kalkulacji
poszczególnych pozycji należy ująć wszystkie rodzaje materiałów, maszyn
i materiałów pomocniczych objętych określonymi pozycjami katalogowymi.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia: do 15 września
2009r.
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości: 3.148,00 PLN
(słownie: trzy tysiące sto czterdzieści osiem złotych
00/100).
- Termin składania ofert upływa dnia: 30.07.2009 o godz.
09:30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 30.07.2009 o godz.
10:00
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
61.
- Termin związania ofertą: 30 (tj do 28.08.2009r.
włącznie) dni od daty zakończenia terminu składania
ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|