OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO

UNIWERSYTET ŚLĄSKI
40-007 KATOWICE
UL. BANKOWA 12


ogłasza przetarg nieograniczony nr RU/RB/17/09 z dnia 08.07.2009r.


zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 08.07.2009r.

na:
Remont pomieszczeń przy ul. Żytniej 12 w Sosnowcu, adaptowanych na potrzeby Wydziału Informatyki i Nauki o Materiałach.


Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony jest:
pracownik Działu Zamówień Publicznych
mgr Aneta Szturc-Krawczyk (032) 359 1984, Krystyna Solak (032) 359 1925 (sprawy formalne) oraz inż. Mirosław Kozieł 032 359 1447, mgr in?. Ryszard Kubiak 359 14 47, Marek Lewandowski 359 1580 (sprawy techniczne) , fax (0-32) 359 20 48
Katowice ul. Bankowa 12, pok. 68


  1. Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1.określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja) – ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ.
    3.wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    4. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat, tj. wykazać, iż wykonać co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych wraz z robotami instalacyjnymi w branży elektrycznej o wartości co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) (z VAT) każda.
    Zamawiający uzna roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę.
    5.wykazać iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
    5.1. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń.
    5.2. jedną osobę (dotyczy kierownika robót elektrycznych), posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” do 1 kV – uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku dozoru i eksploatacji
    5.3. co najmniej dwoma osobami (dotyczy pracowników robót elektrycznych), posiadającymi aktualne świadectwo kwalifikacyjne „E” do 1 kV – uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku eksploatacji,
    Osoby wymienione w punkcie 5.1. muszą przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa)
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w punkcie 4 i 5 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć niżej wymienione dokumenty:
    6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz osoby pochodzenia kraju innego niż Rzeczpospolita Polska, zastosowanie ma przepis 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami).
    8. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do niniejszej SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
    9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ.
    9.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    10. Dokumenty potwierdzające, iż osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje i uprawnienia tj:
    10.1. uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń;
    wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa),
    10.2. aktualne świadectwo kwalifikacyjne „D” i „E” do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku dozoru i eksploatacji (dla kierownika robót elektrycznych),
    10.3. aktualne świadectwo kwalifikacyjne „E” do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku eksploatacji, (dla pracowników robót elektrycznych)
    Dokumenty wymienione w pkt. 7-10, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
    a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego:
    11. szczegółowy kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o przedmiary robót i specyfikacje techniczn? wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej Specyfikacji, obejmujący wyceną wszystkich pozycji wraz z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności R, Kp, Zysk), z podaniem podstaw wyceny, zestawieniem cen materiałów budowlanych, (suma kwot wynikających z kosztorysów ofertowych powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty, Zamawiający nie dopuszcza stosowania upustów od ceny). UWAGA! W kalkulacji poszczególnych pozycji należy ująć wszystkie rodzaje materiałów, maszyn i materiałów pomocniczych objętych określonymi pozycjami katalogowymi.


  2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
    - pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub:
    - wykupić w:

    UNIWERSYTET ŚLĄSKI
    DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
    UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
    TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359 20 48


    w godzinach 8.00-10.00 i 13.00-14.30

    Cena: PLN

  3. lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).

  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


  6. Termin realizacji zamówienia: do 15 września 2009r.


  7. Kryteria oceny ofert:
    Cena - 100 %

  8. Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości: 3.148,00 PLN (słownie: trzy tysiące sto czterdzieści osiem złotych 00/100).


  9. Termin składania ofert upływa dnia: 30.07.2009 o godz. 09:30


  10. Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69


  11. Termin otwarcia ofert: 30.07.2009 o godz. 10:00


  12. Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego,
    40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr 61.


  13. Termin związania ofertą: 30 (tj do 28.08.2009r. włącznie) dni od daty zakończenia terminu składania ofert.


  14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.