Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1. określone w
art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień
publicznych, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) – ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego
warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą
takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II
ust.3 SIWZ. 3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych
w części IV SIWZ, 4. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu
robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością
przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat, tj
wykazać iż: wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na
remoncie/przebudowie/ modernizacji dachu krytego dachówką o wartości co
najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) (z VAT)
każda. 5. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami
zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: 5.1. co najmniej
jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania
robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, 5.2. co
najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń
elektrycznych. Osoby wymienione w pkt. 5.1.-5.2. muszą przynależeć
do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki,
o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w punktach 4 do 6 muszą
spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku
łącznie. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą
Wykonawca musi złożyć niżej wymienione dokumenty: 6.
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z
załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie
tekstu oświadczenia), 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert. Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa
w punkcie 7, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze
stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza
niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia
zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany
jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np.
uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy
mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 9, zastosowanie ma przepis 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja
2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami). 8. wykaz wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót
budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom
stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z Załącznikiem nr 1c
(Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do niniejszej
SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np.referencji) potwierdzających, że
zamówienia te zostały wykonane należycie, 9. wykaz osób, którymi
dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodny z
Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza)
do SIWZ. 10.1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o
którym mowa w pkt.9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponować.
10. Dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać
niniejsze zamówienie, posiadają wymagane przez Zamawiającego
kwalifikacje, t.j.: 10.1. uprawnienia budowlane do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, 10.2. uprawnienia
budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie
instalacji i urządzeń elektrycznych. wraz z aktualnymi dokumentami
potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Dokumenty wymienione w pkt. 7 - 10, należy dostarczyć w oryginale lub
wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 7 musi
dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 7, muszą być złożone
przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach
muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby
wykazać spełnienie danego warunku łącznie. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły
spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do
oferty. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym
były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez
Wykonawcę. a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez
oferowane roboty budowlane wymaga? określonych przez Zamawiającego:
13. kosztorys ofertowy – szczegółowy, sporządzony na podstawie
załączonych do niniejszej Specyfikacji przedmiarów robót,
wyszczególniający wszystkie pozycje w nim zawarte, przy zastosowaniu
podstaw wyceny zawartych w przedmiarze (suma kwot wynikających z
kosztorysów ofertowych powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty,
Zamawiający nie dopuszcza stosowania opustów od ceny).
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupe?niaj?cych do
20% wartości zamówienia podstawowego.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: 30,00 PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2009 r.
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości: 29 500,00 PLN
(słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy pięćset złotych PLN 00/100)
- Termin składania ofert upływa dnia: 09.07.2009 o godz.
09:30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 09.07.2009 o godz.
10:00
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
?l?skiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
69.
- Termin związania ofertą: 30 (tj do 08.08.2009r.
włącznie) dni od daty zakończenia terminu składania
ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|