Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
- określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy
Prawo zamówień publicznych,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) – ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć
do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo,
sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ.
- wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV
SIWZ,
- posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch zamówień
odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego
zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania (tj. licząc wstecz 3 lata od dnia
poprzedzającego dzień wszczęcia niniejszego postępowania). - bez względu
na ile części będzie składana oferta.
Uwaga: Zamawiający uzna za
zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego
zamówienia, zamówienie, którego przedmiotem była modernizacja lub
remont lub wymiana urządzeń dźwigowych; Zamawiający uzna za
zamówienie odpowiadające swoją wartością przedmiotowi niniejszego
zamówienia, zamówienie wykonane dla jednego Zleceniodawcy, którego
wartość nie była niższa niż 80.000,00 PLN brutto.(każde) Zamawiający
uzna zamówienia, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na
Wykonawcę.
- posiadać uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do montażu i
modernizacji urządzeń dźwigowych. (dotyczy wszystkich części).
- wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do
wykonania niniejszego zamówienia tj:
6.1. co najmniej jedną osobę
posiadającą uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii
I-EM, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (łącznie dla wszystkich
części). 6.2. co najmniej jedną osobę posiadającą świadectwo
kwalifikacyjne „E” do 1 kV – uprawniające do eksploatacji urządzeń,
instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji,
montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku eksploatacji (łącznie dla
wszystkich części). 6.3.co najmniej jedną osobę posiadającą
świadectwo kwalifikacyjne „D” do kV – uprawniające do eksploatacji
urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi,
konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku dozoru
(łącznie dla wszystkich części). 6.4. co najmniej jedną osobę
posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do kierowania, nadzorowania i
kontrolowania oraz oceniania i badania stanu technicznego budynków i
budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach, wraz z aktualnym
dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu
Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa). (Łącznie dla
wszystkich części).
- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
działalności firmy Wykonawcy(OC deliktowe) na minimalną kwotę 500.000,00
PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) -bez względu na ile części będzie
składana oferta.
Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt.
1, warunki wymienione w pozostałych punktach muszą spełniać Wykonawcy w
taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. W celu
potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien
złożyć niżej wymienione dokumenty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie
z załącznikiem nr 1b do Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie
tekstu oświadczenia),
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający
przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 9, jeżeli ich
data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez
wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed
datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie
odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć
do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian.(np. uchwała
wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
W przypadku Wykonawcy
mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt.9, zastosowanie ma przepis ó2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja
2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
- wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia , z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały
wykonane należycie (np. referencje). Wykaz musi być zgodny z
Załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza)
do SIWZ,
- dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada uprawnienia Urzędu
Dozoru Technicznego do montażu i modernizacji urządzeń dźwigowych
(Łącznie dla wszystkich części),
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, zgodny z Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza
odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ,
12.1.lub pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.12 Wykonawca wskazał
osoby, którymi będzie dysponował,
- dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać niniejsze
zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje tj.
13.1. uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii I – EM,
wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (Łącznie dla wszystkich
części)., 13.2 aktualne świadectwo kwalifikacyjne „E” do 1 kV -
uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych
w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym – na
stanowisku eksploatacji (Łącznie dla wszystkich części),
13.3.aktualne świadectwo kwalifikacyjne „D” do 1 kV - uprawniające do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie
obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku
dozoru (Łącznie dla wszystkich części), 13.4. uprawnienia budowlane w
zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do
kierowania, nadzorowania i kontrolowania oraz oceniania i badania stanu
technicznego budynków i budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach,
wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającymi przynależność do właściwej
Izby Inżynierów Budownictwa, (Łącznie dla wszystkich części).
- polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
działalności firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia, o
której mowa w pkt.7 (bez względu na ile części jest składana
oferta).
Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, ze składka została
opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty
raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. Polisa winna być
aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert. Wykonawca
winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania
zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów
ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok,
dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie
dowodów opłacenia polisy.
Dokumenty wymienione w pkt. 9 –
14, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku
Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
oświadczenie, o którym mowa w punkcie 8 musi dotyczyć wszystkich
podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.9 muszą być złożone przez każdego
wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć
Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać
spełnienie danego warunku łącznie. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie
spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane
wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: 10,00 PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Liczba zadań
wynosi 3.
- Termin realizacji zamówienia:
w zakresie części A – 16
tygodni od daty zawarcia umowy z tym, że roboty związane z wymianą i
odbiorem dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego, włącznie z
dopuszczeniem dźwigów do eksploatacji muszą być zrealizowane w terminie
od dnia 13 lipca 2009r. do 31 sierpnia 2009r. (okres, w którym
biblioteki są nieczynne). w zakresie części B i C – 18 tygodni od
daty zawarcia umowy
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości: Część A:
2.900,- zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100)
Część
B: 4.200,- zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100)
Część C: 4.000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych
00/100)
- Termin składania ofert upływa dnia: 05.06.2009 o godz.
09:30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 05.06.2009 o godz.
10:30
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
61.
- Termin związania ofertą: 04.07.2009r. dni od daty zakończenia terminu
składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|