OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej poniżej 206.000 EURO

UNIWERSYTET ŚLĄSKI
40-007 KATOWICE
UL. BANKOWA 12


ogłasza przetarg nieograniczony nr RU/DWM/24/09 z dnia 27.05.2009r.


zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 27.05.2009r.

na:
Dostawa, instalacja i skonfigurowanie cyfrowej centrali telefonicznej.
Zakres przedmiotu zamówienia: rozbudowa systemu telekomunikacyjnego poprzez:
- Zakup modułu wyniesionego do centrali telefonicznej zainstalowanej na Wydziale Nauk o Ziemi w Sosnowcu ul. Będzińska 60 dla Wydziału Neofilologii w Sosnowcu przy ul. Grota Roweckiego 5.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i skonfigurowanie 1 cyfrowej centrali telefonicznej, fabrycznie nowej wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2008r., gatunku I-go, oraz pełna integracja z istniejącym systemem DGT na Uniwersytecie Śląskim.
- Dołączenie do sieci resortowej poprzez VoIP z wykorzystaniem funkcjonującego systemu teletransmisyjnego.
- Uruchomienie stanowiska nadzoru i Edycji Baz oraz systemu taryfikacyjnego SORT.
Zainstalowana centrala powinna charakteryzować się prostotą i funkcjonalną obsługą, małym poborem mocy, skromnymi wymaganiami klimatycznymi.
Rezultatem wykonanych prac musi być doprowadzenie do pełnej funkcjonalności budowanych systemów i ich pełnej integracji z systemami istniejącymi
Stan istniejący
System telekomunikacyjny DGT w innych obiektach Uniwersytetu Śląskiego o pojemności do 5000 portów.
Wymagania techniczne:
- Moduł wyniesiony Centrali telefonicznej z możliwością rozbudowy w konfiguracji zapewniającej nie mniej niż:
a) 752 analogowych zakończeń abonenckich z sygnalizacją dekadową i DTMF,
b) 8 cyfrowych zakończeń systemowych 2B+D, styk Up0,
c) 3 zakończenia liniowe łącza cyfrowego PCM 30/32 z sygnalizacją DGT,
e) moduł telekonferencji,
f) moduł zapowiedzi słownych,
g) system taryfikacyjny SORT,
h) zasilanie awaryjne systemu (akumulatory bezobsługowe),
i) DISA,
j) Music on hold,
k) połączenie z pozostałymi centralami Uniwersytetu Śląskiego z wykorzystaniem technologii VoIP i multicast oraz istniejącej infrastruktury to znaczy dotychczas pracujących bram VoIP w pozostałych centralach telefonicznych Uniwersytetu Śląskiego,
l) jednorodny interfejs zarządzania zgodny z dotychczas stosowanym w innych centralach telefonicznych Uniwersytetu Śląskiego,
m) wspólna baza danych dla central telefonicznych zainstalowanych w Uniwersytecie Śląskim,
n)współpraca z posiadanymi aparatami telefonicznymi: DGT3490A, DGT 3490C i DGT 3490F.
Inne wymagania :
a)Dokładne miejsce wykonania prac związanych z zamówieniem zostanie wskazane przez Zamawiającego.
b)Wykonawca wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczno-eksploatacyjną (w tym gwarancyjną) oraz powykonawczą dokumentację projektową. Dokumentację powyższą należy sporządzić na piśmie oraz w wersji elektronicznej ( *.pdf) na płycie CD.
c) Gwarancja - 12 miesięczny serwis gwarancyjny realizowany na obiekcie Użytkownika w godzinach pracy obiektu od 7.30 do 15.30. Podjęcie działań serwisowych nastąpi do 24 godzin licząc od chwili zgłoszenia.


Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony jest:
pracownik Działu Zamówień Publicznych
mgr Monika Klein (032)359 1380,Krystyna Solak (032)359 1925 (sprawy formalne) oraz inż. Andrzej Kuwak (032)359 2223, mgr inż. Grzegorz Parzoch (032)359 20 00 , fax (0-32) 359 20 48
Katowice ul. Bankowa 12, pok. 68


  1. Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. wnieść wadium w wysoko?ci i na warunkach określonych w części IV SIWZ,
    3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) – ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. Zasad, o których mowa w cz. II pkt.3).
    4. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, t.j wykazać iż wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, instalacji i skonfigurowaniu cyfrowej centrali telefonicznej, o wartości nie mniejszej niż 190 000 PLN brutto każda.
    Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunek wymieniony w punkcie 4 muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty:
    5. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia),
    6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 6, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt. 6, zastosowanie ma przepis ó2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
    7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikami nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
    W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 5 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
    W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6, muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
    Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
    a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
    8. opis techniczny i funkcjonalny oferowanej centrali uwzględniający wszystkie dane, zawarte w pkt. I .2 SIWZ.
    Dokumenty wymienione w pkt. 6-8, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.


  2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
    - pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub:
    - wykupić w:

    UNIWERSYTET ŚLĄSKI
    DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
    UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
    TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359 20 48


    w godzinach 8.00-10.00 i 13.00-14.30

    Cena: 10,00 PLN

  3. lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).

  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


  6. Termin realizacji zamówienia: 42 dni od daty podpisania umowy.


  7. Kryteria oceny ofert:
    Cena - 100 %

  8. Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości: 4 794,00 PLN ( słownie: cztery tysiące siedemset dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100)


  9. Termin składania ofert upływa dnia: 05.06.2009 o godz. 09:30


  10. Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69


  11. Termin otwarcia ofert: 05.06.2009 o godz. 10:00


  12. Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego,
    40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr 69.


  13. Termin związania ofertą: 30 (tj. do 04.07.09 włącznie) dni od daty zakończenia terminu składania ofert.


  14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.