OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU o wartości szacunkowej poniżej 206.000
EURO
UNIWERSYTET ŚLĄSKI 40-007 KATOWICE UL.
BANKOWA 12
ogłasza przetarg nieograniczony nr RU/DWM/24/09 z
dnia 27.05.2009r.
zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych dnia 27.05.2009r.
na: Dostawa, instalacja i skonfigurowanie cyfrowej
centrali telefonicznej. Zakres przedmiotu zamówienia: rozbudowa
systemu telekomunikacyjnego poprzez: - Zakup modułu wyniesionego do
centrali telefonicznej zainstalowanej na Wydziale Nauk o Ziemi w Sosnowcu
ul. Będzińska 60 dla Wydziału Neofilologii w Sosnowcu przy ul. Grota
Roweckiego 5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i
skonfigurowanie 1 cyfrowej centrali telefonicznej, fabrycznie nowej
wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2008r., gatunku I-go, oraz pełna
integracja z istniejącym systemem DGT na Uniwersytecie Śląskim. -
Dołączenie do sieci resortowej poprzez VoIP z wykorzystaniem
funkcjonującego systemu teletransmisyjnego. - Uruchomienie stanowiska
nadzoru i Edycji Baz oraz systemu taryfikacyjnego SORT. Zainstalowana
centrala powinna charakteryzować się prostotą i funkcjonalną obsługą,
małym poborem mocy, skromnymi wymaganiami klimatycznymi. Rezultatem
wykonanych prac musi być doprowadzenie do pełnej funkcjonalności
budowanych systemów i ich pełnej integracji z systemami istniejącymi
Stan istniejący System telekomunikacyjny DGT w innych obiektach
Uniwersytetu Śląskiego o pojemności do 5000 portów. Wymagania
techniczne: - Moduł wyniesiony Centrali telefonicznej z możliwością
rozbudowy w konfiguracji zapewniającej nie mniej niż: a) 752
analogowych zakończeń abonenckich z sygnalizacją dekadową i DTMF, b) 8
cyfrowych zakończeń systemowych 2B+D, styk Up0, c) 3 zakończenia
liniowe łącza cyfrowego PCM 30/32 z sygnalizacją DGT, e) moduł
telekonferencji, f) moduł zapowiedzi słownych, g) system
taryfikacyjny SORT, h) zasilanie awaryjne systemu (akumulatory
bezobsługowe), i) DISA, j) Music on hold, k) połączenie z
pozostałymi centralami Uniwersytetu Śląskiego z wykorzystaniem technologii
VoIP i multicast oraz istniejącej infrastruktury to znaczy dotychczas
pracujących bram VoIP w pozostałych centralach telefonicznych Uniwersytetu
Śląskiego, l) jednorodny interfejs zarządzania zgodny z dotychczas
stosowanym w innych centralach telefonicznych Uniwersytetu Śląskiego,
m) wspólna baza danych dla central telefonicznych zainstalowanych w
Uniwersytecie Śląskim, n)współpraca z posiadanymi aparatami
telefonicznymi: DGT3490A, DGT 3490C i DGT 3490F. Inne wymagania :
a)Dokładne miejsce wykonania prac związanych z zamówieniem zostanie
wskazane przez Zamawiającego. b)Wykonawca wykona i przekaże
Zamawiającemu dokumentację techniczno-eksploatacyjną (w tym
gwarancyjną) oraz powykonawczą dokumentację projektową. Dokumentację
powyższą należy sporządzić na piśmie oraz w wersji elektronicznej ( *.pdf)
na płycie CD. c) Gwarancja - 12 miesięczny serwis gwarancyjny
realizowany na obiekcie Użytkownika w godzinach pracy obiektu od 7.30 do
15.30. Podjęcie działań serwisowych nastąpi do 24 godzin licząc od chwili
zgłoszenia.
Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony
jest: pracownik Działu Zamówień Publicznych mgr Monika Klein
(032)359 1380,Krystyna Solak (032)359 1925 (sprawy formalne) oraz inż.
Andrzej Kuwak (032)359 2223, mgr inż. Grzegorz Parzoch (032)359 20 00 ,
fax (0-32) 359 20 48 Katowice ul. Bankowa 12, pok. 68
|
Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1. określone w
art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień
publicznych, 2. wnieść wadium w wysoko?ci i na warunkach określonych
w części IV SIWZ, 3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) – ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego
warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę, zawierającą
takie pełnomocnictwo (sporządzone wg. Zasad, o których mowa w cz. II
pkt.3). 4. wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu dostaw
odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego
zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, t.j wykazać iż wykonał co
najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie, instalacji i
skonfigurowaniu cyfrowej centrali telefonicznej, o wartości nie
mniejszej niż 190 000 PLN brutto każda. Każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o
których mowa w pkt. 1, warunek wymieniony w punkcie 4 muszą spełniać
Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie.
W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca
winien złożyć niżej wymienione dokumenty: 5. oświadczenie o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b
do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu
oświadczenia), 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie
6, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem
faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6
miesięcy przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian,
nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest
załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała
wspólników, prawomocny wyrok sądowy). W przypadku Wykonawcy mającego
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej w przypadku pkt. 6, zastosowanie ma przepis ó2 Rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w
jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr
87 poz. 605 ze zmianami.). 7. wykaz wykonanych w okresie ostatnich
trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw
odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym
przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i odbiorców, zgodny z załącznikami nr 1c (Zamawiający
dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, oraz załączenia
dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że zamówienia te zostały
wykonane należycie. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 5 musi
dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie. W celu potwierdzenia
spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 6, muszą być złożone
przez każdego Wykonawcę, a dokumenty wymienione w pozostałych punktach
muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby
wykazać spełnienie danego warunku łącznie. Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia//nie
spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
a także dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy
wymagań określonych przez Zamawiającego: 8. opis techniczny i
funkcjonalny oferowanej centrali uwzględniający wszystkie dane, zawarte
w pkt. I .2 SIWZ. Dokumenty wymienione w pkt. 6-8, należy
dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający żąda, aby
dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami
na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: 10,00 PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia: 42 dni od daty podpisania
umowy.
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości: 4 794,00 PLN (
słownie: cztery tysiące siedemset dziewięćdziesiąt cztery złote
00/100)
- Termin składania ofert upływa dnia: 05.06.2009 o godz.
09:30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 05.06.2009 o godz.
10:00
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
69.
- Termin związania ofertą: 30 (tj. do 04.07.09
włącznie) dni od daty zakończenia terminu składania
ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|