Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: 1. określone w
art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień
publicznych, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) – ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego
warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą
takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II
ust.3 SIWZ. 3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych
w części IV SIWZ, 4. posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej
dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi
niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem
wszczęcia niniejszego postępowania (tj. licząc wstecz 3 lata od dnia
poprzedzającego dzień wszczęcia niniejszego postępowania). -bez względu
na ile części będzie składana oferta. Uwaga: Zamawiający uzna
za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego
zamówienia, zamówienie, którego przedmiotem była modernizacja lub
remont lub wymiana urządzeń dźwigowych; Zamawiający uzna za
zamówienie odpowiadające swoją wartością przedmiotowi niniejszego
zamówienia, zamówienie wykonane dla jednego Zleceniodawcy, którego
wartość nie była niższa niż 80.000,00 PLN brutto.(każde)
Zamawiający uzna zamówienia, które są potwierdzone dokumentami
wystawionymi na Wykonawcę. 5. posiadał uprawnienia Urzędu Dozoru
Technicznego do montażu i modernizacji urządzeń dźwigowych. (dotyczy
wszystkich części). 6. wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował
osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj: 6.1. co
najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do konserwacji urządzeń
dźwigowych kategorii I-EM, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego
(łącznie dla wszystkich części). 6.2. co najmniej jedną osobę
posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „E” do 1 kV – uprawniające do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie
obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku
eksploatacji (łącznie dla wszystkich części). 6.3. co najmniej jedną
osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne „D” do kV – uprawniające do
eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie
obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku
dozoru (łącznie dla wszystkich części). 6.4. co najmniej jedną
osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do kierowania, nadzorowania i
kontrolowania oraz oceniania i badania stanu technicznego budynków i
budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach, wraz z aktualnym
dokumentem potwierdzaj?cym przynależność do właściwej Izby Samorządu
Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa). (łącznie dla
wszystkich części). 7. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC deliktowe) na
minimalną kwotę 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) -bez
względu na ile części będzie składana oferta. Każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki,
o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w pozostałych punktach muszą
spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku
łącznie. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą
Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty: 8.
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z
załącznikiem nr 1b do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza
odtworzenie tekstu oświadczenia), 9. aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. Zamawiający przyjmie jako aktualne
dokumenty, o których mowa w punkcie 9, jeżeli ich data wydania lub
potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany
dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania
ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w
dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty
będące podstawą tychże zmian. (np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok
sądowy). W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku
pkt.9, zastosowanie ma przepis 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.).
10. wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających
swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia , z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały
wykonane należycie (np. referencje). Wykaz musi być zgodny z
załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza)
do SIWZ, 11. dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada
uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do montażu i modernizacji
urządzeń dźwigowych (łącznie dla wszystkich części),
12.wykaz osób, którymi
dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z
załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza)
do SIWZ, 12.1. lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie,
o którym mowa w pkt.12 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie
dysponował, 13.dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą
wykonywać niniejsze zamówienia, posiadają wymagane przez
Zamawiającego kwalifikacje tj. 13.1. uprawnienia do konserwacji
urządzeń dźwigowych kategorii I – EM, wydane przez Urząd Dozoru
Technicznego (łącznie dla wszystkich części)., 13.2 aktualne świadectwo
kwalifikacyjne „E” do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń,
instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji,
montażu, kontrolno-pomiarowym – na stanowisku eksploatacji (łącznie dla
wszystkich części), 13.3. aktualne świadectwo kwalifikacyjne „D” do
1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci
elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji, montażu,
kontrolno-pomiarowym – na stanowisku dozoru (łącznie dla wszystkich
części), 13.4. uprawnienia budowlane w zakresie specjalności
konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do kierowania, nadzorowania i
kontrolowania oraz oceniania i badania stanu technicznego budynków i
budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach, wraz z aktualnym dokumentem
potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
(łącznie dla wszystkich części). 14. polisę, a w przypadku jej braku
inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC
deliktowe), na sumę ubezpieczenia, o której mowa w pkt.7 (bez względu na
ile części jest składana oferta). Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika,
ze składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej
opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert.
Polisa winna być aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert.
Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres
wykonywania zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów
ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok,
dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie
dowodów opłacenia polisy. Dokumenty wymienione w pkt. 9 – 14, należy
dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o
którym mowa w punkcie 8 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione
w pkt.9 muszą być złożone przez każdego wykonawcę, a dokumenty
wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te
dokumenty dotyczą, w taki sposób, aby wykazał spełnienie danego warunku
łącznie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie
dokonana według formuły spełnia//nie spełnia, na podstawie dokumentów i
oświadczeń dołączonych do oferty. Zamawiający żąda, aby dokumenty
sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język
polski, poświadczonymi przez Wykonawcę.
- Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
-
pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub: - wykupić w:
UNIWERSYTET ŚLĄSKI DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UL.
BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69 TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359
20 48
w godzinach 8.00-10.00 i
13.00-14.30
Cena: 10,00 PLN lub otrzymać pocztą za
zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Termin realizacji zamówienia: w zakresie części A – 16 tygodni
od daty zawarcia umowy z tym, że roboty związane z wymianą i odbiorem
dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego, włącznie z dopuszczeniem
dźwigów do eksploatacji muszą być zrealizowane w terminie od dnia 13
lipca 2009r. do 31 sierpnia 2009r. (okres, w którym biblioteki są
nieczynne).
w zakresie części B i C – 18 tygodni od daty zawarcia
umowy
- Kryteria oceny ofert:
- Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości:
Część A:
2.900,- zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100) Część
B: 4.200,- zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100)
Część C: 4.000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
- Termin składania ofert upływa dnia: 22.05.2009 o godz.
09;30
- Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
- Termin otwarcia ofert: 22.05.2009 o godz.
10:00
- Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu
Śląskiego,
40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr
69.
- Termin związania ofertą: 30 dni od
daty zakończenia terminu składania ofert.
- Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić
dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|