OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej poniżej 206.000 EURO

UNIWERSYTET ŚLĄSKI
40-007 KATOWICE
UL. BANKOWA 12


ogłasza przetarg nieograniczony nr RU/DW/23/09 z dnia 17-06-2009


zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 17-06-2009

na:
ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO WIRTUALIZACJI WRAZ ZE WSPARCIEM TECHNICZNYM
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu DOSTOSOWANIE ZASOBU ŚLĄSKIEJ BIBLIOTEKI CYFROWEJ DO ROZSZERZONEGO DOSTĘPU INTERNETOWEGO - RID nr UDA-RPSL.02.02.00-00-048/08-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013.
Priorytet II - Rozwój elektronicznych usług publicznych - nr projektu 72.
(Za wyjątkiem Działania 1.2. Mikroprzedsiębiorstwa i MŚP;
Poddziałania 3.1.1. Infrastruktura zaplecza turystycznego_przedsiębiorstwa;
Poddziałania 3.2.1. Infrastruktura okołoturystyczna_przedsiębiorstwa)


Do kontaktów z Wykonawcami upoważniony jest:
pracownik Działu Zamówień Publicznych
mgr Katarzyna Poprawa, mgr Agnieszka Piwowarczyk, Aneta Knapik
(sprawy formalne)
mgr Tomasz Wantuła (sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia), fax (0-32) 359 20 48

Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok.71

  1. Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz przez dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający rozumie, że :
    2.1. Wykonawca, w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował zespołem min. 4 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zespół musi składającym się z:
    A) co najmniej dwóch osób posiadających aktualny certyfikat profesjonalisty wydany przez producenta oferowanego oprogramowanie do wirtualizacji np. VMware Certified Professional
    B) co najmniej dwóch osób, posiadających aktualny certyfikat inżyniera systemowego o specjalności security (Microsoft Certified System Engineer: Security) wydanego przez producenta systemów operacyjnych dla platformy Microsoft Windows 2003 Server
    C) co najmniej jednej osoby, posiadających aktualny certyfikat inżyniera systemowego o specjalności: Messaging (np. Microsoft Certified System Engineer: Messaging) wydanego przez producenta systemów operacyjnych dla platformy Microsoft Windows 2003 Server
    Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba posiadała kilka certyfikatów, jednak zespół musi się składać z min 4 inżynierów którzy łącznie spełniają wszystkie powyższe wymagania.
    2.2. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca wykonał co najmniej 3 projekty informatyczne obejmujące swoim zakresem dostawą oraz wdrożenie infrastruktury wirtualnej w środowisku serwerów fizycznych podłączonych do macierzy za pośrednictwem sieci SAN wraz z migracją istniejących (lub instalacja nowych) systemów z serwerów fizycznych do infrastruktury wirtualnej o wartości nie mniejszej niż 90 000 złotych brutto każdy.
    3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) – ustanowił pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę)
    4. Wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w pkt IV SIWZ.
    Wykonawca winien złożyć oświadczenia i dokumenty, jako załączniki do formularza oferty:
    5. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    6. Wykaz wykonanych dostaw, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,
    7. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia i kopię certyfikatów lub świadectw ukończenie kursów, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
    8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy,
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 8, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (wykonawca zagraniczny), zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony lub wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    11.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca dołącza do oferty:
    - Wykaz oferowanych programów komputerowych odpowiadających programom komputerowym wymaganym przez Zamawiającego a określonym w SIWZ.
    Powyższe dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem ich na język polski.


  2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
    - pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego http://www.us.edu.pl/, lub:
    - wykupić w:

    UNIWERSYTET ŚLĄSKI
    DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
    UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69
    TEL. (0-32) 359 13 34 FAX (0-32) 359 20 48


    w godzinach 8.00-10.00 i 13.00-14.30

    Cena: -- PLN

  3. lub otrzymać pocztą za zaliczeniem pocztowym (wraz z kosztami przesyłki).

  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


  5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


  6. Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy


  7. Kryteria oceny ofert:
    Cena - 100 %

  8. Zamawiający wymaga wnoszenia wadium w wysokości: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
    3000,00 PLN – słownie – trzy tysiące złotych.
    Wadium może być wniesione
    w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Spółka Akcyjna o/Katowice,
    nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    - w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (zobowiązanie pieniężne) lub
    - w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
    Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego.


  9. Termin składania ofert upływa dnia: 26.06.2009 o godz. 10:30


  10. Miejsce składania ofert: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UL. BANKOWA 12, III PIĘTRO, POK. 69


  11. Termin otwarcia ofert: 26.06.2009 o godz. 11:00


  12. Miejsce otwarcia ofert: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego,
    40-007 Katowice ul. Bankowa 12, IIIp., pok nr 69.


  13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty zakończenia terminu składania ofert.


  14. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ustanowić dynamicznego systemu zakupów ani wybierać oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.