Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.us.edu.pl/


Katowice: DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
Numer ogłoszenia: 111773 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji artykułów gospodarstwa domowego, zwanych dalej artykułami, których ilości oraz szczegółowy opis określają załączniki nr 2A oraz 2B do SIWZ stanowiące opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: - CZĘŚĆ A: Artykuły gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ, (Zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ). - CZĘŚĆ B: Artykuły gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ, (Zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ). 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie artykułów w miejsca wskazane przez Zamawiającego, tj.: 1) w zakresie części A: Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 420; Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii, ul. Szkolna 9, 40-007 Katowice; Osiedle Akademickie Sosnowiec, ul. Lwowska 8, 41-200 Sosnowiec, Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii, Instytut Matematyki, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice; 2) w zakresie części B: Magazyn Artykułów Technicznych, ul. Bankowa 14, 40-007 Katowice, lub na wyraźne żądanie Zamawiającego: Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 420. 4. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia: 1) w zakresie części A: umowa zostanie zrealizowana jednorazową dostawą na podstawie zamówień wystawionych przez Zamawiającego i przesłanych w komplecie w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście; 2) w zakresie części B: przedmiot umowy realizowany będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie zamówień wystawianych przez Zamawiającego począwszy od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania ilości artykułów przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie części B, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Termin realizacji poszczególnych zamówień nie może być dłuższy niż 7 dni, licząc od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego faksem, pocztą, pocztą elektroniczną lub dostarczonego osobiście. 5. W zakresie części A oraz części B Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowane artykuły, nie krótszej niż 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania protokołu odbioru przez przedstawiciela Zamawiającego. 6. W zakresie części A oraz części B postępowania Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej ilości artykułów określonej w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 2A oraz 2B do SIWZ), a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie artykułów równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania określonego typu artykułów oznacza to, że Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły wykonane były pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ artykułów wskazanych w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu artykułów należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Za równoważne Zamawiający uzna artykuły, których parametry techniczne i funkcjonalne nie będą gorsze niż te, które zostały wskazane w załącznikach nr 2A oraz 2B do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.10.00-2, 39.71.52.00-9, 39.71.51.00-8, 39.71.23.00-9, 39.71.11.30-5, 39.71.11.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane). 2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 2) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, 3) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta artykułu/Wykonawcę, 4) zakończenia serii produkcyjnej danego artykułu oraz rozpoczęcia produkcji artykułu o nie gorszych parametrach, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, 5) wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w pkt 4) powyżej, z zastrzeżeniem iż termin ten nie może być dłuższy o więcej niż 14 dni, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy nie ulegnie zwiększeniu, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, tj. Katowice, ul. Bankowa 12, III p., pok. 69..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Śląskiego, tj. Katowice, ul. Bankowa 12, III p., pok. 69..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A: Artykuły gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B: Artykuły gospodarstwa domowego, zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.