Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.us.edu.pl


Katowice: Usługa w zakresie demontażu, przeniesienia sprzętu specjalistycznego z Katowic do Chorzowa oraz ponownego montażu.
Numer ogłoszenia: 107677 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie demontażu, przeniesienia sprzętu specjalistycznego z Katowic do Chorzowa oraz ponownego montażu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie demontażu sprzętu specjalistycznego, jego przeniesienia z Katowic do Chorzowa oraz ponownego montażu i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Część B: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Część C: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Część D: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, Część E: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności demontaż, pakowanie i przygotowanie sprzętu do transportu wraz z jego zabezpieczeniem na czas transportu oraz jego transport z następujących miejsc: 1) w zakresie części A, B oraz E: Uniwersytet Śląski, Budynek Rektoratu, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, 2) w zakresie części C: Uniwersytet Śląski, Budynek Rektoratu, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice oraz Instytut Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, 3) W zakresie części D: Uniwersytet Śląski, Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii, ul. Bankowa 14, 40-007, a także dostawę, rozładunek, wniesienie sprzętu oraz jego montaż i uruchomienie w pomieszczeniach Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie, ul. 75 Pułku Piechoty 1 a także inne czynności w zakresie danej części, opisane w załączniku nr 2. Szczegółowy wykaz pomieszczeń oraz sprzętu, który zostanie przeniesiony w ramach niniejszej usługi znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 4. Montaż i uruchomienie sprzętu polegać będzie na dokonaniu wszelkich czynności niezbędnych do funkcjonowania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem tak, aby sprzęt zachował wszelkie cechy i właściwości umożliwiające jego pracę w nowym miejscu bez zmiany, w tym pogorszenia jego funkcjonalności. 5. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia w zakresie części A, B, C, D oraz E: umowa zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące od daty jej zawarcia w zakresie danej części, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi: 1) W zakresie części A: 6 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 2) W zakresie części B: 2 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 3) W zakresie części C oraz E: 1 tydzień od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 4) W zakresie części D: 3 tygodnie od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowoś i Zamawiającego. 6. Podstawą do przystąpienia do realizacji usługi jest zawiadomienie o gotowości do rozpoczęcia demontażu sprzętu, przesłane przez przedstawiciela Zamawiającego faksem, drogą elektroniczną lub pisemnie na adres Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu, nie krótszej niż 3 miesiące w zakresie części A-E. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru. 8. Zamawiający, w celu ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia, w którym obecnie znajduje się sprzęt oraz gdzie zostanie zamontowany po przewiezieniu. Pomieszczenie będzie udostępniane w dni robocze w godzinach 9:00-14:00, na wniosek Wykonawcy złożony do Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem na adres określony w rozdziale VII ust. 11 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyznaczy termin, w jakim będzie możliwe dokonanie wizji oraz powiadomi o tym Wykonawcę. 9. Wykonawca, realizując przedmiotowe zamówienie zobowiązany będzie do: 1) oględzin sprzętu przed demontażem, potwierdzonych spisaniem protokołu z oględzin stanu technicznego sprzętu, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę, 2) przygotowania sprzętu do demontażu i jego zdemontowania, 3) przygotowania zdemontowanych elementów do wyniesienia i transportu, w szczególności zabezpieczenia elementów przed ich uszkodzeniem, 4) zapewnienia drogi transportowej sprzętu z dotychczasowej lokalizacji do środka transportu, 5) transportu sprzętu do miejsca docelowego pod stałym nadzorem przedstawiciela Wykonawcy, 6) montażu oraz uruchomienia sprzętu w miejscu docelowym, 7) podjęcia innych, niezbędnych czynności wymaganych do prawidłowego uruchomienia sprzętu, w szczególności: czyszczenia elementów sprzętu, kalibracji, 8) zapewnienia części niezbędnych do przeprowadzenia ponownego montażu i uruchomienia, w szczególności: kabli, przewodów wodnych, złączek, zaworów. 9) podłączenia sprzętu do niezbędnych mediów, 10) sprawdzenia poprawności działania sprzętu po dokonanym montażu oraz uruchomieniu, 11) nadzoru nad załadowanym samochodem. Niedopuszczalne jest pozostawienie załadowanego samochodu bez dozoru osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za przewożony sprzęt, 12) wykonywania przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby sprzęt nie uległ zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu, 13) doprowadzenia miejsca, gdzie dokonano ponownego montażu i uruchomienia do stanu pierwotnego po zakończeniu prac. 10. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w ust. 5 na sumę gwarancyjną co najmniej 2.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 2) ubezpieczenia sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 2.000.000,00 PLN. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wystarczającym będzie jedna polisa, o której mowa w pkt 1) i jedna polisa o której mowa w pkt 2). Zamawiający nie wymaga osobnej polisy dla każdej części postępowania osobno..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Informacja o działalności gospodarczej wygenerowana z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane). 2. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 2) zmiany terminów umownych, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji danej części zamówienia, 5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy o której mowa w § 4 ust. 1 umowy nie ulegnie zwiększeniu, 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, III p., pok. 69..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, III p., pok. 69..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.