Katowice: Usługa druku książek nr DZP.381.56.2013.UG.
Numer ogłoszenia: 448442 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397542 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku książek nr DZP.381.56.2013.UG..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była usługa druku 300 egzemplarzy książki (1 tytuł) wraz z pakowaniem, transportem, załadunkiem i rozładunkiem. 2.Opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklaturą określoną we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 79810000-5 - usługi drukowania. Kat. CPC: 15 , kod CPC: 88442 - usługi w zakresie publikowania i drukowania. 4.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 5.Miejsce dostawy: Uniwersytet Śląski, Centrum Studiów nad Człowiekiem i Środowiskiem pok. 317 ul. Bankowa 9, 40-007 Katowice. 6.Wymagany termin realizacji zamówienia: 10 dni od daty zawarcia umowy, nie później jednak niż do 28.10.2013. 7.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 9.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z zastrzeżeniem, że podwykonawcy posiadają właściwości i kwalifikacje niezbędne do realizacji tej części zamówienia (w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania - załącznik nr 3 do SIWZ). 10.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 11.Zamawiający nie przewidywał dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej. 12.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej. 13.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14.Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6950,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2362,50
Oferta z najniższą ceną: 2362,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4113,90
Waluta: PLN.