Katowice: Dostawa azotu ciekłego - 150000 kg
Numer ogłoszenia: 93697 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa azotu ciekłego - 150000 kg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego 150000 kg azotu ciekłego. W cenę przedmiotu zamówienia wliczona jest całkowita wartość zamawianego azotu ciekłego, koszt każdorazowej dostawy, a także koszt każdorazowego napełnienia zbiorników.
2. Zamówienie realizowane będzie przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, wg. bieżących potrzeb Zamawiającego, sukcesywnie, partiami i na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w formie faksu lub telefonicznie. Wymagany termin dostawy każdej partii przedmiotu zamówienia - nie dłuższy niż 2 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zamówienia złożonego przez Zamawiającego.
3. Wskazana ilość zamawianego azotu ciekłego jest wielkością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4. Uniwersytet Śląski posiada dwa zbiorniki stacjonarne na azot ciekły - jeden o pojemności 3000 kg (obok budynku Instytutu Fizyki w Katowicach przy ul. Uniwersyteckiej 4) oraz drugi - o pojemności 500 kg (na Wydziale Informatyki i Nauki o Materiałach w Katowicach przy ul. Bankowej 12).
5. Z uwagi na trudności dojazdowe Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej dróg dojazdowych do ww. zbiorników, a także ustalenie właściwych przyłączy do napełniania zbiorników i odpowiednich gabarytowo pojazdów do przewozu azotu ciekłego (Zamawiający podkreśla, iż dostarczanie ciekłego azotu może odbywać się jedynie przy użyciu pojazdów o małych gabarytach - o ograniczonej długości i małym promieniu skrętu, posiadających odpowiednie przyłącza do napełniania zbiorników).
6. Zamawiający informuje, iż napełnianie pierwszego z wymienionych zbiorników o pojemności 3000 kg (przy ul. Uniwersyteckiej 4) może odbywać się całodobowo, zaś napełnianie zbiornika o pojemności 500 kg (przy ul. Bankowej 12) może odbywać się tylko w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 15:00 przy udziale wyznaczonego pracownika Wydziału Informatyki i Nauki o Materiałach.
7. W trakcie realizacji umowy może dojść do zmiany miejsca dostawy azotu ciekłego na adres: ul. 75 Pułku Piechoty 1, Chorzów.
8. Dostawy do poszczególnych zbiorników będą fakturowane oddzielnie, wg. dowodów dostawy.
9. Wymagany termin gwarancji - min. 12 miesięcy.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ).
11. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.18.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli nie jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.
2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa Wykonawca będący osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (zalecane). Forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie:
1) w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron,
2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia;
4) w zakresie zmiany adresu dostawy,
5) w zakresie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT (wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI Dział Zamówień Publicznych pok. 69 ul. Bankowa 12 40-007 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2011 godzina 11:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI Dział Zamówień Publicznych pok. 69 ul. Bankowa 12 40-007 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie