Katowice: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKU ŚLĄSKIEGO MIĘDZYUCZELNIANEGO CENTRUM EDUKACJI I BADAŃ INTERDYSCYPLINARNYCH W CHORZOWIE.
Numer ogłoszenia: 92975 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13971 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKU ŚLĄSKIEGO MIĘDZYUCZELNIANEGO CENTRUM EDUKACJI I BADAŃ INTERDYSCYPLINARNYCH W CHORZOWIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie, ul. 75 Pułku Piechoty 1 zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r., Nr89, poz. 625 z późn. zm.). 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A: Zakup energii elektrycznej Część B: Świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej 3.Zamawiający zaliczany jest do III grupy przyłączeniowej. Grupa taryfowa: B21. 4.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lutego 2012r. do 31 stycznia 2013r. lub do wyczerpania kwoty, na jaką zostanie zawarta umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. 5.Zamawiający zawrze z Wykonawcą lub Wykonawcami, których oferty zostaną wybrane jako najkorzystniejsze w zakresie części A oraz części B, umowę bądź umowy na kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia w poszczególnych częściach. 6.Operator Systemu Dystrybucyjnego: Vattenfall Sales Sp. z o. o., ul. Portowa 14a, 44-100 Gliwice. 7.Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy: około 1 360 000,00 kWh. 8.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania numeru telefonu, pod którym Zamawiający będzie mógł całodobowo zgłaszać przerwy w dostawie energii elektrycznej. 9.Charakterystyka elektroenergetyczna obiektu stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 10.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 12.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 13.Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 14.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup energii elektrycznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 553200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ