Ogłoszenie nr 89766 - 2017 z dnia 2017-05-30 r.
Katowice: Kontynuacja wymiany okien drewnianych w budynku Wydziału Informatyki i Nauki o Materiałach w Sosnowcu przy ul. Żytniej 12
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 76931-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 592 048, faks 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontynuacja wymiany okien drewnianych w budynku Wydziału Informatyki i Nauki o Materiałach w Sosnowcu przy ul. Żytniej 12
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZP.381.005.2017.RB
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na wymianie okien drewnianych w Budynku Wydziału Informatyki i Nauki o Materiałach Uniwersytetu Śląskiego w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Żytniej 12 w Sosnowcu”. 2.Zamówienie obejmuje wymianę 13 szt. okien drewnianych; 3.Zakres robót budowlanych obejmuje: •wykucie z muru okien drewnianych, •montaż okien drewnianych jednoramowych, •obróbka obsadzenia okien wraz z malowaniem ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, •malowanie parapetów wewnętrznych, •wykonanie parapetów zewnętrznych zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 4.Wymagania techniczne, dotyczące okien drewnianych: •materiał: drewno sosnowe klejone trójwarstwowo, •konstrukcja: jednoramowa, •kolor: biały, •szerokość profilu: min 68 mm, •szyby zespolone 4/16/4, K= 1,1 W/m K, •okucia obwiedniowe, klamki w kolorze srebrnym, obniżone, •szprosy międzyszybowe białe, •ślemiona ozdobne, •nawietrzaki higrosterowane po 1 szt. do każdego okna, Uwagi: Okna kształtem, wymiarem, sposobem otwierania powinny nawiązywać do istniejącej stolarki okiennej. Wymiary należy sprawdzić w miejscu montażu. 5.Klasyfikacja obiektu: kategoria obiektu budowlanego Kategoria IX – budynki kultury, nauki i oświaty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421132-8, 45410000-4, 45421000-4, 45440000-3, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPUH LENBUD Sebastian Leński ,  ,  Uciechowice 47 ,  48-140,  Branice,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 44892,71
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Jest to zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w odniesieniu do zamówienia podstawowego nr DZP.381.25.2016.RB pn.: „Wymiana okien drewnianych w budynku Wydziału Informatyki i Nauki o Materiałach w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja budynku przy ul. Żytniej 12 w Sosnowcu” i jest zgodne z jego przedmiotem zamówienia, oraz jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie takie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (Ogłoszenie nr 324603 - 2016 z dnia 17.10.2016r.) i jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy ( data zawarcia umowy podstawowej 13.12.2016r. Podstawa prawna art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.