Ogłoszenie nr 89450 - 2017 z dnia 2017-05-29 r.
Katowice: Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 72077-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bankowa  12, 40007   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 592 048, faks 323 592 048, e-mail dzp-l@us.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.us.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wyższa Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
DZP.381.026.2017.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania VMware, zwaną dalej usługą wsparcia serwisowego. Usługa wsparcia serwisowego świadczona będzie zgodnie z warunkami licencyjnymi usługi wsparcia serwisowego u producenta VMware Inc oraz zgodnie z harmonogramem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) aktualizację oprogramowania zgodnie z obowiązującym systemem licencyjnym producenta; b) dostęp do poprawek udostępnianych przez producenta; c) dostęp do bazy wiedzy producenta; d) wsparcie telefoniczne i internetowe przez serwis producenta. 2. Zakres zamówienia obejmuje zakup usługi wsparcia serwisowego oraz dostarczenie dokumentu potwierdzającego rejestrację wsparcia serwisowego traktowanego jako wydruk ze strony obsługi licencji firmy VMware dla Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. 3. Wymagany minimalny termin gwarancji na nośniki (jeśli dotyczy) wynosi 3 miesiące. 4. Wymagany termin realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga dostarczenia potwierdzenia rejestracji wsparcia serwisowego do 14 dni od daty zawarcia umowy. 2) Usługa wsparcia serwisowego obejmuje okres ustalony w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) zgodnie z zasadami licencyjnymi firmy VMware: Poz. 1 - od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 13.05.2017 r.) do dnia 19.08.2020r. Poz. 2 - od dnia 20.08.2017 r. do dnia 19.08.2020r. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT58834.23
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LIMES Monika i Marek Szymańscy,  ,  ul. Słowackiego 28A,  05-600,  Grójec,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67320,36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67320,36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74232,96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.